Asiakaspalvelu - Ota yhteyttä

FAQ | Usein kysyttyjä kysymyksiä

Choose a category :

Nettitilaus

Ovatko tuotteenne laillisia maassani?

Emme voi tarjota tietoa eri tuotteidemme laillisuudesta maakohtaisesti, sillä toimitamme niin useisiin maihin, että on mahdotonta pysyä tarkasti ajan tasalla kaikkien niiden lainsäädännöstä. Täten jää sinun velvollisuudeksesi tutkia ja varmistaa tuotteidemme laillisuus kotimaassasi, sillä emme voi ottaa vastuuta, mikäli tulli päätyy pysäyttämään tai takavarikoimaan lähetyksesi. 

Miten teen tilauksen?

  • Etsi ja valitse haluamasi tuotteet tarjonnastamme
  • Valitse haluamasi määrä tuotteita ja lisää valitsemasi tuotteet ostoskoriisi käyttäen ”Lisää Ostoskoriin” painiketta
  • Kun olet valinnut kaikki haluamasi tuotteet klikkaa ”Kassalle”
  • Seuraa tämän jälkeen maksusivulla olevia ohjeita

Sinun täytyy luoda tili, ellei sinulle ole sellaista nettikaupassamme jo ennestään. Voit tehdä tämän ennen kuin siirryt maksamaan tilaustasi – sinun tulee vain seurata ”Rekisteröi Tili” linkkiä kassasivulla.

Onko minimitilaukselle määritetty raja?

Kyllä, minimitilaus nettikaupassamme on 25 € (sis. ALV).

Voinko muuttaa aiemmin tekemääni tilausta?

Johtuen nopeasta tilaustenkäsittelystämme on epätodennäköistä, että ehdit muuttaa tilausta sen maksettuasi. Me käsittelemme tilaukset välittömästi niiden hyväksymisen jälkeen. Mikäli sinun tarvitsee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun tilaukseen tehtävien muutosten vuoksi, pyydämme sinua tekemään niin hetkeäkään viivyttelemättä ongelmien välttämiseksi. Teemme parhaamme täyttääksemme muutostoiveesi, mutta emme voi taata tätä.

Voinko toistaa aiemman tilaukseni?

Tietysti! Mene tililläsi sivulle Tilaushistoria, josta käsin voit toistaa minkä tahansa aiemmin tekemistäsi tilauksista. Sinun tarvitsee painaa vain yksinkertaisesti ”Tilaa uudelleen” painiketta haluamasi tilauksen vierestä ja sinut ohjataan maksusivulle. Tässä vaiheessa voit luonnollisesti myös lisätä muita mahdollisesti haluamiasi tuotteita tai voit siirtyä suoraan maksamaan. 

Miten perun tilaukseni?

  • Tilaus on käsittelyssä: ota meihin yhteyttä alta löytyvän yhteydenottolomakkeen avulla – varmista että olet kirjautunut sisään ja että sinulla on peruutettavan tilauksen numero käsillä
  • Tilaus on jo lähetetty: tilauksen peruminen ei ole enää mahdollista sen lähdettyä liikkeelle, joten sinun tulee palauttaa se ja pyytää rahojen hyvittämistä. Katso lisätiedot tästä alla olevasta linkistä

Katso Palautusohjeet

Hinnoittelu ja Maksu

Mikä nimi näkyy tiliotteellani/luottokortin maksuissa?

Royal Queen Seedsin nimi ei tule näkymään tiliotteessasi tai luottokorttisi maksuhistoriassa. Kaikki maksut veloitetaan kaupallisen nimemme alla:

Snorkel Spain

Miten voin maksaa tilaukseni?

Royal Queen Seedsin nettikauppa tarjoaa useita erilaisia maksuvaihtoehtoja:

  • Visa & Mastercard
  • Pankkisiirto
  • Bitcoin
  • Bitcanna

Ohjeet kunkin maksutavan käyttämiseen löytyvät, kun valitset haluamasi maksutavan kassalla. Seuraathan tarkasti ohjeita ongelmien välttämiseksi.

Miten maksaa luottokortilla

Voit maksaa tilauksesi myös luottokortilla. Syötät vain korttisi numeron, voimassaoloajan ja 3 numeroisen turvakoodin, jonka löydät kortin kääntöpuolelta. Luottokorttimaksujen käsittely voi kestää jopa 24 tuntia. Kun maksu on käsitelty ja vahvistettu, ryhdymme valmistelemaan pakettiasi.

Maksunsaaja tiliotteessasi tulee olemaan: SLU

Huomaathan, ettemme valitettavasti hyväksy prepaid-luottokorttia maksuvälineeksi.

Miten maksaa pankkisiirrolla

Kun olet valinnut haluamasi tuotteet, siirry kassalle ja valitse maksutavaksi pankkisiirto vahvistaaksesi tilauksesi. Kun tilaus on vahvistettu, tulee ruudulle RQS:n tilitiedot maksun suorittamista varten.

Varmistathan, että käytät tilausnumeroa viitenumerona, sillä muuten tilaus ja maksu eivät välttämättä linkity toisiinsa. Pankkisiirtojen normaali käsittelyaika vaihtelee 3 ja 7 päivän välillä.

Miten maksaa Bitcoineilla

Hyväksymme maksuvälineeksi myös Bitcoinin. Seuraa alla olevaa linkkiä, mikäli haluat käyttää tätä maksutapaa.

Maksu Bitcoineilla

Voinko maksaa Paypalilla?

Tällä hetkellä Paypal ei valitettavasti ole hyväksymiemme maksutapojen joukossa. Paypalin kanta myymiämme tuotteita kohtaan estää meitä tarjoamasta tätä maksutapaa asiakkaillemme.

Voit maksaa luottokortilla, pankkisiirrolla, Bitcoinilla tai Sofort Bankingin tai DialXS:n palveluilla.

Voinko maksaa sekillä?

Emme valitettavasti hyväksy sekkejä maksutapana missään muodossa.

Voinko maksaa maksumääräyksellä?

Emme valitettavasti voi tällä hetkellä tarjota maksumääräystä maksuvaihtoehtona.

Voinko maksaa postiennakolla?

Pahoittelut, mutta postiennakko ei kuulu hyväksymiimme maksutapoihin.

Voinko saada alennuskupongin?

Kirjoita arvostelu tuotteestamme ja saat 10% alennuskupongin. Sinun tulee olla kirjautuneena sivuillemme, jotta voit kirjoittaa arvostelun tuotesivulle.

Alennuskuponkeihisi pääset käsiksi RQS-tilisi kohdasta Alennuskuponkini. Huomaathan, etteivät alennuskuponkien prosentit ole kumulatiivisia, eli voit käyttää vain yhden alennuskupongin tilausta kohti. Voit kuitenkin käyttää alennuskuponkeja lahjakorttien kanssa.

Lähetys ja Toimitus

Mitä yhteystyökumppania käytätte toimituksissa?

Toimituksista vastaava yhteistyökumppanimme lähettää kaikki tilauksemme. Parhaan mahdollisen palvelun takaamiseksi he käyttävät useita eri yhteistyökumppaneita, kuten esimerkiksi: DHL (Saksa), Colissimo (Ranska), SDA Italia (Italia), BPost (Belgia), Correos (Espanja), CTT (Portugali) ja Hermes (Iso-Britannia).

Lisää tietoa toimituksista

Milloin lähetätte tilaukseni?

Suurin osa tilauksista lähetetään 24 tunnin sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Lähetämme tilauksia arkipäivinä maanantaista perjantaihin. Mikäli tilauksesi tehtiin perjantaina, on hyvin mahdollista, että se lähetetään maanantaina.

Lisää tietoa toimituksista

Onko lähetys huomaamaton?

Lähetyksemme postitetaan tunnuksettomissa laatikoissa, joissa ei ole mitään viitteitä yritykseemme tai tuotteisiimme. Ainut paketista ilmi käyvä asia on osoitteesi.

Packages


Jos haluat kuitenkin vielä diskreetimmän vaihtoehdon, tarjoamme mahdollisuuden pakata lähetyksesi DVD-häivepakettiin hintaan 5€

Lisää tietoa toimituksista

Toimitatteko tilauksia kotimaahani?

Katso alta täysi lista maista joihin toimitamme tilauksia:

Itävalta, Belgia, Kroatia, Kypros, Tšekki, Tanska, Viro, Suomi, Ranska, Saksa, Kreikka, Irlanti, Italia, Latvia, Liettua, Luxemburg, Malta, Alankomaat, Puola, Portugali, Romania, Slovakia, Slovenia, Espanja, Ruotsi, Iso-Britannia, USA.

Emme toimita maihin, joita ei ole mainittu ylläolevalla listalla.

Lisää tietoa toimituksista

Paljonko toimitus maksaa?

Vakiotoimitus on veloitukseton kaikkiin maihin. Meillä on kuitenkin tarjolla myös Häivepakkaus hintaan 5 €. Tässä toimitusmuodossa tilauksesi pakataan diskreetisti DVD-kotelon sisään lähetyksen alkuperän peittämiseksi.

Lisää tietoa toimituksista

Toimitatteko lähetyksiä postilokeroihin?

Ei, emme toimita tilauksia postitoimistoihin, jakelukeskuksiin, kuriirifirmoille tai vastaaville.

Lisää tietoa toimituksista

Mikä on UPS Access Point lähetysmuoto?

UPS Access Point on tuhansien toimipisteiden verkko, johon voit pyytää toimittamaan lähetyksesi poissa ollessasi tai jos olet estynyt vastaanottamaan sen kotiisi.

Valitse interaktiivisen kartan avulla sinulle sopiva UPS Access Point ja tarkista samalla sen aukioloajat, ettet tuhlaa aikaasi turhiin reissuihin. Tämän lähetystavan hinnan näet kassalla ennen maksua.

UPS lähettää sähköposti- ja tekstiviestitiedotteita, jotta tiedät milloin lähetys on noudettavissa.

Mitä yhteystyökumppania käytätte toimituksissa?

Toimituksista vastaava yhteistyökumppanimme lähettää kaikki tilauksemme. 

Lisää tietoa toimituksista

Tarvitseeko minun kuitata lähetys vastaanotetuksi?

Käyttämämme kuriiripalvelu toimittaa paketin käteesi annetussa osoitteessa. Mikäli et ole paikalla toimitushetkellä eikä paketti mahdu postiluukkuun tai lokeroon, jättää kuriirimme sinulle tiedot siitä, miten toimia tilauksen vastaanottamiseksi.

Mikäli tilauksesi palautuu varastollemme, otamme sinuun yhteyttä välittömästi.

Lisää tietoa toimituksista

Mitä jos tilaukseni ei saavukaan?

Toimitus ottaa normaalioloissa yleensä 3-7 arkipäivää. Laske lähetyspäivä päiväksi 0 ja huomioi, ettei lauantait, sunnuntait ja arkipyhät eivät kuulu tähän laskelmaan.

Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli et ole saanut pakettiasi 10 täyden arkipäivän sisällä tilauksen lähettämisestä.

Lisää tietoa toimituksista

Tarkistaako tulli tilaukseni?

Tilauksesi voidaan aina tarkistaa paikallisen tullilaitoksen toimesta, riippumatta valitsemastasi toimitustavasta.

Huomaathan, että vaikka toimitammekin tuotteita kotimaahasi, emme voi tarjota tietoa tuotteidemme laillisesta asemasta paikallisesti. Johtuen palvelemiemme maiden suuresta määrästä on yksinkertaisesti mahdotonta pysyä ajan tasalla yksittäisten maiden lainsäädännän kuvioista.

Täten jää sinun velvollisuudeksesi tarkistaa ajantasainen lainsäädäntö ennen tilauksen tekemistä. Otathan huomioon, ettei meitä voi pitää vastuullisina, mikä lähetyksesi pysäytetään tullin toimesta.

Lisää tietoa toimituksista

Yksityisyys ja Turvallisuus

Onko lähetys diskreetti?

Teemme kaikkemme, jotta pakettisi ei sisältäisi mitään ylimääräistä tietoa nimesi ja osoitteesi lisäksi. Paketit ovat blankoja ylimääräisen mielenkiinnon välttämiseksi, minkä lisäksi tarjoamme mahdollisuuden DVD:n sisään pakattuun häivepakettiin hintaan 5 €.

Lisää tietoa toimituksista

Mihin tarvitsette henkilötietojani?

Me tallennamme tietosi helpottaaksemme tilaustesi käsittelyä ja toimituksiin liittyviä yhteydenottoja varten. Henkilökohtaisia tietojasi ei käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen tai jaeta kolmansille osapuolille.

Kuka voi nähdä henkilökohtaiset tietoni?

Henkilötietosi ovat luottamuksellisia, eikä niitä missään olosuhteissa luovuteta kolmansille osapuolille. Henkilötietojasi käyttävät vain Royal Queen Seedsin työntekijät ja ainoastaan tilauksesi käsittelemiseksi tai yhteydenottoa varten.

Mikäli haluat tilisi poistetavan, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme käyttäen alla olevaa lomaketta – ja pidäthän huolen, että kirjaudut sisään tilillesi ennen sitä.

RQS Growers Club

MIkä on RQS Growers Club?

Kanta-asiakasohjelmamme palkitsee sinut kaikista ostoistasi. Tutustu ohjelman sivustoon oppiaksesi lisää.

Miten käytän pisteitäni?

Voit käyttää ansaitsemiasi pisteitä tilausten maksamiseen, alennuksiin tai vain jäsenille tarkoitettujen tuotteiden hankintaan.

Mitä ovat rahapisteet ja tasopisteet?

Green Points -pisteet ansaitaan ostosten kautta, lahjoina tai palkkioina (syntymäpäivälahja, arvostelut jne.). Money Points -pisteitä voi käyttää alennuksiin, erikoistuotteisiin ja/tai kampanjoihin, mutta ne eivät vaikuta lojaliteettiohjelman tasoosi.

Grower Points -pisteitä puolestaan ansaitaan vain ostoksia tekemällä, ja ne vaikuttavat myös tasoosi (enemmän Grower Points -pisteitä tarkoittaa korkeampaa tasoa ohjelmassa).

Olen tehnyt tilauksen, mutta pisteitä ei näy.

Pisteet tilitetään 7 päivää tilauksen lähettämisestä.

Minun Tilini

Miten luon RQS-tilin?

Se on helppoa ja yksinkertaista! Klikkaa sivun ylälaidassa olevaa Tilini -painiketta ja valitse ”Rekisteröidy”. Tämän jälkeen seuraat vain ohjeita ja tilisi on rekisteröity alle 2 minuutissa.

Voinko muuttaa tilini tietoja?

Voit muuttaa yhteystietojasi tilisi ”Henkilötietoni” osion alta.

Tarvitseeko minun luoda tili?

Kyllä, tili on tarpeen, sillä vieraana tilaaminen ei ole kaupassamme mahdollista. Henkilötietosi ovat hyvässä tallessa kanssamme, emme koskaan jaa niitä kolmansille osapuolille tai käytä niitä muuhun kuin yhteydenpitoon kanssasi tilauksiin tai tarjouksiin liittyen.

Voinko poistaa tilini?

Jos haluat poistaa tilisi, tulee sinun ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme alla olevalla lomakkeella. Varmistathan myös, että olet kirjautunut sisään ennen lomakkeen täyttämistä.

Palautukset

Voitteko palauttaa rahani?

Rahojen palauttamiseksi sinun tulee lähettää avaamaton paketti takaisin meille. Tarkista alta palautukseen vaadittavat toimenpiteet:

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyydä palautuslappua. Pidä huoli, että olet kirjautunut sivuillemme ja että käytät tilausnumeroa tilaukselta, jonka haluat perua.
  • Kiinnitä palautuslappu pakettiin ja seuraa sen ohjeita.
  • Vastaanotettuamme palautuksen siirrymme käsittelemään maksun palautusta – Tässä kohtaa saatamme joutua pyytämään sinulta pankkitilisi tietoja, ellei palautus kortille onnistu. Bitcoineilla tai kirjekuoren käteisellä maksetut rahat palautetaan vain tilisiirtoa käyttäen.
  • Voit myös käyttää RQS palautuslomaketta, mutta sen hyväksyminen ei ole pakollista meille.

Pyydämme sinua pitämään mielessä, että maksun palautus voi kestää yhdestä kolmeen viikkoa.

Miten ilmoitan puuttuvasta tuotteesta?

Mikäli olet vastaanottanut paketin, mutta huomaat jonkin tilaamasi tuotteen puuttuvan, pyydämme sinua seuraamaan seuraavia ohjeita:

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme kontaktilomaketta käyttäen viikon sisällä toimituspäivästä. Kirjaudu sisään sivuillemme ja valitse puutteellisena saapuneen tilauksen numero.
  • Tarvitsemme kuvan pakkauksesta ja sen sisällöstä kera lapun, johon olet kirjoittanut tilausnumerosi.

Mitä tehdä jos vastaanotan rikkinäisen tuotteen?

Joskus tilaukset voivat vahingoittua kuljetuksen aikana. Mikäli tilauksesi saapuu perille rikkinäisenä, pyydämme seuraamaan seuraavia ohjeita:

  • Lähetä meille sähköpostia tai käytä yhteydenottolomaketta sivun alalaidassa ottaaksesi yhteyttä asiakaspalveluumme. Varmista että olet kirjautunut sisään sivullemme ja että sinulla on oikean, vahingoittuneen tilauksen numero.
  • Asiakaspalvelumme tulee pyytämään sinulta kuvaa, joista käy selkeästi ilmi paketin kärsimät vahingot. Tämän lisäksi kuvan tulee sisältää paperinpala, jossa on kirjoitettuna tilausnumerosi.

Ota Yhteyttä

Miten otan yhteyttä asiakaspalveluun?

Ottaaksesi yhteyttä meihin tulee sinun yksinkertaisesti täyttää alla oleva lomake. Mikäli olet rekisteröitynyt asiakas, pyydämme sinua kirjautumaan sisään tilillesi ennen yhteydenottoa.

Milloin voin odottaa vastausta?

Pyrimme vastaamaan kaikkiin kysymyksiin ja tiedusteluihin mahdollisimman nopeasti. Otathan huomioon, että kysymyksiin vastataan vain maanantaista perjantaihin toimiston aukioloaikojen mukaisesti.

Mikäli et ole saanut vastausta yhteydenottoosi 5 arkipäivän sisään, pyydämme sinua tarkistamaan ensin sähköpostisi suodatetut roskapostit. Mikäli vastausta ei löydy sieltäkään, pyydämme sinua kirjoittamaan uuden viestin lomakkeen kautta ja lisäämään viestiisi edellisen yhteydenoton päivämäärän ja ajan.

OTA YHTEYTTÄ

Me Royal Queen Seedsillä olemme ylpeitä ensiluokkaisesta tarjonnastamme, joka kattaa feminisoidut, autoflowering ja lääkekannabiksen siemenet.

Mikäli sinulla on kysyttävää aiheeseen liittyen, voit turvautua tämän sivun tietoihin ja artikkeleihin, sillä sivut on luotu näihin kysymyksiin vastaamiseksi. Sivuiltamme löydät UKK:n, joka kattaa aiheet toimituksista palautuksiin ja maksamisesta tilaukseen.

Mikäli et syystä tai toisesta löydä valmista vastausta sivuiltamme, voit kirjoittaa meille käyttäen alla olevaa lomaketta. Tämän lisäksi palvelemme myös puhelimitse, mikäli koet tämän tavan helpommaksi.

SNORKEL SPAIN SLU
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
t. 34 93 737 98 46 (from 8:00 to 16:00)
VAT: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

Liitäthän tilausnumeron sille varattuun kohtaan lomakkeella, mikäli yhteydenottosi koskee tiettyä tilausta.

Lähetä viesti

* Pakollinen kenttä

Oletko 18-vuotias tai yli?

RoyalQueenSeeds.com sivuston sisältö soveltuu vain aikuisille ja on täten varattu vain 18-vuotiaille ja sitä vanhemmille.

Pidä huoli, että olet ajan tasalla asuinmaasi vallitsevan lainsäädännön suhteen.

Klikkaamalla SISÄÄN vahvistat
olevasi yli
18-vuotias