Asiakaspalvelu - Ota yhteyttä

FAQ | Usein kysyttyjä kysymyksiä

Choose a category :

Nettitilaus

Ovatko tuotteenne laillisia maassani?

Emme voi tarjota tietoa eri tuotteidemme laillisuudesta maakohtaisesti, sillä toimitamme niin useisiin maihin, että on mahdotonta pysyä tarkasti ajan tasalla kaikkien niiden lainsäädännöstä. Täten jää sinun velvollisuudeksesi tutkia ja varmistaa tuotteidemme laillisuus kotimaassasi, sillä emme voi ottaa vastuuta, mikäli tulli päätyy pysäyttämään tai takavarikoimaan lähetyksesi. 

Miten teen tilauksen?

  • Etsi ja valitse haluamasi tuotteet tarjonnastamme
  • Valitse haluamasi määrä tuotteita ja lisää valitsemasi tuotteet ostoskoriisi käyttäen ”Lisää Ostoskoriin” painiketta
  • Kun olet valinnut kaikki haluamasi tuotteet klikkaa ”Kassalle”
  • Seuraa tämän jälkeen maksusivulla olevia ohjeita

Sinun täytyy luoda tili, ellei sinulle ole sellaista nettikaupassamme jo ennestään. Voit tehdä tämän ennen kuin siirryt maksamaan tilaustasi – sinun tulee vain seurata ”Rekisteröi Tili” linkkiä kassasivulla.

Onko minimitilaukselle määritetty raja?

Kyllä, minimitilaus nettikaupassamme on 15 € (sis. ALV).

Voinko muuttaa aiemmin tekemääni tilausta?

Johtuen nopeasta tilaustenkäsittelystämme on epätodennäköistä, että ehdit muuttaa tilausta sen maksettuasi. Me käsittelemme tilaukset välittömästi niiden hyväksymisen jälkeen. Mikäli sinun tarvitsee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun tilaukseen tehtävien muutosten vuoksi, pyydämme sinua tekemään niin hetkeäkään viivyttelemättä ongelmien välttämiseksi. Teemme parhaamme täyttääksemme muutostoiveesi, mutta emme voi taata tätä.

Voinko toistaa aiemman tilaukseni?

Tietysti! Mene tililläsi sivulle Tilaushistoria, josta käsin voit toistaa minkä tahansa aiemmin tekemistäsi tilauksista. Sinun tarvitsee painaa vain yksinkertaisesti ”Tilaa uudelleen” painiketta haluamasi tilauksen vierestä ja sinut ohjataan maksusivulle. Tässä vaiheessa voit luonnollisesti myös lisätä muita mahdollisesti haluamiasi tuotteita tai voit siirtyä suoraan maksamaan. 

Miten perun tilaukseni?

  • Tilaus on käsittelyssä: ota meihin yhteyttä alta löytyvän yhteydenottolomakkeen avulla – varmista että olet kirjautunut sisään ja että sinulla on peruutettavan tilauksen numero käsillä
  • Tilaus on jo lähetetty: tilauksen peruminen ei ole enää mahdollista sen lähdettyä liikkeelle, joten sinun tulee palauttaa se ja pyytää rahojen hyvittämistä. Katso lisätiedot tästä alla olevasta linkistä

Katso Palautusohjeet

Hinnoittelu ja Maksu

Miten voin maksaa tilaukseni?

Royal Queen Seedsin nettikauppa tarjoaa useita erilaisia maksuvaihtoehtoja:

  • Visa & Mastercard
  • Sofortbanking / Mister Cash
  • Pankkisiirto
  • Käteinen kirjekuoressa
  • Bitcoin

Ohjeet kunkin maksutavan käyttämiseen löytyvät, kun valitset haluamasi maksutavan kassalla. Seuraathan tarkasti ohjeita ongelmien välttämiseksi.

Miten maksaa luottokortilla

Voit maksaa tilauksesi myös luottokortilla. Syötät vain korttisi numeron, voimassaoloajan ja 3 numeroisen turvakoodin, jonka löydät kortin kääntöpuolelta. Luottokorttimaksujen käsittely voi kestää jopa 24 tuntia. Kun maksu on käsitelty ja vahvistettu, ryhdymme valmistelemaan pakettiasi.

Maksunsaaja tiliotteessasi tulee olemaan: SLU

Huomaathan, ettemme valitettavasti hyväksy prepaid-luottokorttia maksuvälineeksi.

Miten maksaa pankkisiirrolla

Kun olet valinnut haluamasi tuotteet, siirry kassalle ja valitse maksutavaksi pankkisiirto vahvistaaksesi tilauksesi. Kun tilaus on vahvistettu, tulee ruudulle RQS:n tilitiedot maksun suorittamista varten.

Varmistathan, että käytät tilausnumeroa viitenumerona, sillä muuten tilaus ja maksu eivät välttämättä linkity toisiinsa. Pankkisiirtojen normaali käsittelyaika vaihtelee 3 ja 7 päivän välillä.

Miten maksaa käteisellä kirjekuoressa

Tämä saattaa vaikuttaa ilmiselvältä vinkiltä, mutta suosittelemme erityiseen varovaisuuteen kirjekuoressa lähetettävää käteismaksua käytettäessä. Käytä kirjekuorta, jossa ei ole ikkunaa ja käytä vain seteleitä maksuvälineenä. Tämän lisäksi suosittelemme rahojen teippaamista kahden pahvipalan väliin. Ylimääräiset rahat hyvitetään aina, mutta vain valuuttana nettikauppaamme tai ylimääräisinä tuotteina.

Valuutaksi käteismaksussa hyväksymme eurot, dollarit ja brittiläiset punnat. Maksukirjekuoren osoitetiedot näytetään ruudulla tilauksen vahvistamisen jälkeen.

Pyydämme myös lisäämään kirjekuoreen paperin, josta käy ilmi nimesi ja tilausnumerosi, jotta voimme yhdistää maksun tilaukselle. Lähetämme sinulle viestin vastaanotettuamme ja käsiteltyämme maksusi.

Otathan huomioon, että tämän maksutavan käyttö on täysin omalla vastuullasi.

Miten maksaa Bitcoineilla

Hyväksymme maksuvälineeksi myös Bitcoinin. Seuraa alla olevaa linkkiä, mikäli haluat käyttää tätä maksutapaa.

Maksu Bitcoineilla

Voinko maksaa Paypalilla?

Tällä hetkellä Paypal ei valitettavasti ole hyväksymiemme maksutapojen joukossa. Paypalin kanta myymiämme tuotteita kohtaan estää meitä tarjoamasta tätä maksutapaa asiakkaillemme.

Olemme kuitenkin luottavaisia, että jokin tarjoamistamme maksutavoista sopii sinulle. Voit maksaa luottokortilla, pankkisiirrolla, käteisellä kirjekuoressa, Bitcoinilla tai Sofort Bankingin tai DialXS:n palveluilla.

Voinko maksaa sekillä?

Emme valitettavasti hyväksy sekkejä maksutapana missään muodossa.

Voinko maksaa maksumääräyksellä?

Emme valitettavasti voi tällä hetkellä tarjota maksumääräystä maksuvaihtoehtona.

Voinko maksaa postiennakolla?

Pahoittelut, mutta postiennakko ei kuulu hyväksymiimme maksutapoihin.

Tarjoatteko tukku- tai bulkkihinnoittelua?

Meillä on suuri valikoima erilaisia bulkkivaihtoehtoja saatavilla meidän Bulkkisiemenet -sivullamme

Voinko saada alennuskupongin?

On olemassa pari vaihtoehtoista tapaa alennuskuponkien saamiseksi.

  • Tykkää sivustamme Facebookissa ja saat 5% alennuskupongin. Sinun tulee olla kirjautuneena sivuillemme ja klikata Tykkää -nappia sivun oikeassa yläkulmassa.
  • Kirjoita arvostelu tuotteestamme ja saat 10% alennuskupongin. Sinun tulee olla kirjautuneena sivuillemme, jotta voit kirjoittaa arvostelun tuotesivulle.

Alennuskuponkeihisi pääset käsiksi RQS-tilisi kohdasta Alennuskuponkini. Huomaathan, etteivät alennuskuponkien prosentit ole kumulatiivisia, eli voit käyttää vain yhden alennuskupongin tilausta kohti. Voit kuitenkin käyttää alennuskuponkeja lahjakorttien kanssa.

Lähetys ja Toimitus

Toimitatteko tilauksia kotimaahani?

Katso alta täysi lista maista joihin toimitamme tilauksia:

Itävalta, Belgia, Bosnia ja Hertsegovina, Bulgaria, Kroatia, Kypros Tshekin Tasavalta, Tanska, Viro, Suomi, Ranska, Saksa, Kreikka, Unkari, Islanti, Irlanti, Italia, Latvia, Liettua, Luxemburg, Malta, Moldova, Monaco, Montenegro, Alankomaat, Puola, Portugali, Romania, San Marino, Slovakia, Slovenia, Espanja, Ruotsi, Iso-Britannia.

Emme toimita maihin, joita ei ole mainittu ylläolevalla listalla.

Lisää tietoa toimituksista

Paljonko toimitus maksaa?

Vakiotoimitus on veloitukseton kaikkiin maihin. Meillä on kuitenkin tarjolla myös Häivepakkaus hintaan 5 €. Tässä toimitusmuodossa tilauksesi pakataan diskreetisti DVD-kotelon sisään lähetyksen alkuperän peittämiseksi.

Lisää tietoa toimituksista

Onko lähetys huomaamaton?

Meidän pakettimme eivät sisällä mitään tarroja tai muita paketin alkuperään viittaavia yksityiskohtia. Ainut paketista löytyvä tieto on nimesi ja valitsemasi toimitusosoite. Mikäli tämä ei kuitenkaan mielestäsi ole tarpeeksi, voit tarttua tarjoukseemme 5 euron Häivepakkauksesta, jolloin sijoitamme tilauksesi DVD-kotelon sisään.

Voit tarkistaa lähetysten ulkomuodon seuraamalla alla olevaa linkkiä.

Lisää tietoa toimituksista

Mikä on Häivepakkaus?

Valitsemalla toimitusmuodoksi Häivepakkauksen, toimitetaan siemenesi alkuperäisissä pakkauksissaan, mutta kätkettyinä aidon, muoveihin suljetun DVD-kotelon sisälle. Paketin sisältä et löydä mitään promootiomateriaaliamme, laskuja tai muitakaan viitteitä Royal Queen Seedsiin. Paketin mukana tuleva DVD on satunnaisesti valittu B-luokan elokuva. Tästä erikoispalvelusta veloitetaan 5 € lisämaksu.

Stealth Shipping Cannabis Seeds from Royal Queen Seeds on Vimeo.

Lisää tietoa toimituksista

Toimitatteko lähetyksiä postilokeroihin?

Ei, emme toimita tilauksia postitoimistoihin, jakelukeskuksiin, kuriirifirmoille tai vastaaville.

Lisää tietoa toimituksista

Voinko seurata tilaustani?

Kyllä voit! Tilausseurannan ohjeet saapuvat sinulle automaattisesti sähköpostilla tilauksen lähdettyä toimitiloistamme. Tämän viestin jälkeen tilauksesi tila päivitetään sen saavuttua kohdemaahan paikallisen toimijan toimipaikkaan. Huomioithan, että joissain tapauksissa tämä prosessi voi kestää jopa 5 arkipäivää.

Älä siis ylläty, mikäli pakettisi toimitetaan ennen kuin saat sen seurantatiedot!

Lisää tietoa toimituksista

Mitä yhteystyökumppania käytätte toimituksissa?

Toimituksista vastaava yhteistyökumppanimme lähettää kaikki tilauksemme. Parhaan mahdollisen palvelun takaamiseksi he käyttävät useita eri yhteistyökumppaneita, kuten esimerkiksi: DHL (Saksa), Colissimo (Ranska), SDA Italia (Italia), BPost (Belgia), Correos (Espanja), CTT (Portugali) ja Hermes (Iso-Britannia).

Lisää tietoa toimituksista

Mitä yhteystyökumppania käytätte toimituksissa?

Toimituksista vastaava yhteistyökumppanimme lähettää kaikki tilauksemme. Parhaan mahdollisen palvelun takaamiseksi he käyttävät useita eri yhteistyökumppaneita, kuten esimerkiksi: DHL (Saksa), Colissimo (Ranska), SDA Italia (Italia), BPost (Belgia), Correos (Espanja), CTT (Portugali) ja Hermes (Iso-Britannia).

Lisää tietoa toimituksista

Tarkistaako tulli tilaukseni?

Tilauksesi voidaan aina tarkistaa paikallisen tullilaitoksen toimesta, riippumatta valitsemastasi toimitustavasta.

Huomaathan, että vaikka toimitammekin tuotteita kotimaahasi, emme voi tarjota tietoa tuotteidemme laillisesta asemasta paikallisesti. Johtuen palvelemiemme maiden suuresta määrästä on yksinkertaisesti mahdotonta pysyä ajan tasalla yksittäisten maiden lainsäädännän kuvioista.

Täten jää sinun velvollisuudeksesi tarkistaa ajantasainen lainsäädäntö ennen tilauksen tekemistä. Otathan huomioon, ettei meitä voi pitää vastuullisina, mikä lähetyksesi pysäytetään tullin toimesta.

Lisää tietoa toimituksista

Milloin lähetätte tilaukseni?

Suurin osa tilauksista lähetetään 24 tunnin sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Lähetämme tilauksia arkipäivinä maanantaista perjantaihin. Mikäli tilauksesi tehtiin perjantaina, on hyvin mahdollista, että se lähetetään maanantaina.

Lisää tietoa toimituksista

Milloin tilaukseni saapuu?

Useimmat tilaukset toimitetaan noin 3-5 arkipäivässä. Sinun tulisi kuitenkin varautua odottamaan maksimissaan 15 arkipäivää.

Lisää tietoa toimituksista

Voinko muuttaa toimitusosoitetta toimituksen aikana?

Tilauksen lähettämiseksi on siinä oltava paikkansapitävä osoite, mutta voit ottaa meihin yhteyttä osoitteenmuutoksiin liittyen aina siihen asti, kunnes paketti lähtee toimitiloistamme. Paketin lähdettyä liikkeelle ei muutoksia voi enää tehdä.

Royal Queen Seedsia ei voi pitää vastuullisena ylimääräisistä kuluista tai toimitusongelmista, jotka liittyvät tilauksen yhteydessä syötettyihin vääriin osoitetietoihin kuten esimerkiksi nimeen, osoitteeseen tai postinumeroon.

Lisää tietoa toimituksista

Tarvitseeko minun kuitata lähetys vastaanotetuksi?

Käyttämämme kuriiripalvelu toimittaa paketin käteesi annetussa osoitteessa. Mikäli et ole paikalla toimitushetkellä eikä paketti mahdu postiluukkuun tai lokeroon, jättää kuriirimme sinulle tiedot siitä, miten toimia tilauksen vastaanottamiseksi.

Mikäli tilauksesi palautuu varastollemme, otamme sinuun yhteyttä välittömästi.

Lisää tietoa toimituksista

Mitä jos tilaukseni ei saavukaan?

Toimitus ottaa normaalioloissa yleensä 3-7 arkipäivää. Laske lähetyspäivä päiväksi 0 ja huomioi, ettei lauantait, sunnuntait ja arkipyhät eivät kuulu tähän laskelmaan.

Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli et ole saanut pakettiasi 10 täyden arkipäivän sisällä tilauksen lähettämisestä.

Lisää tietoa toimituksista

Yksityisyys ja Turvallisuus

Onko lähetys diskreetti?

Teemme kaikkemme, jotta pakettisi ei sisältäisi mitään ylimääräistä tietoa nimesi ja osoitteesi lisäksi. Paketit ovat blankoja ylimääräisen mielenkiinnon välttämiseksi, minkä lisäksi tarjoamme mahdollisuuden DVD:n sisään pakattuun häivepakettiin hintaan 5 €.

Lisää tietoa toimituksista

Mihin tarvitsette henkilötietojani?

Me tallennamme tietosi helpottaaksemme tilaustesi käsittelyä ja toimituksiin liittyviä yhteydenottoja varten. Henkilökohtaisia tietojasi ei käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen tai jaeta kolmansille osapuolille.

Kuka voi nähdä henkilökohtaiset tietoni?

Henkilötietosi ovat luottamuksellisia, eikä niitä missään olosuhteissa luovuteta kolmansille osapuolille. Henkilötietojasi käyttävät vain Royal Queen Seedsin työntekijät ja ainoastaan tilauksesi käsittelemiseksi tai yhteydenottoa varten.

Mikäli haluat tilisi poistetavan, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme käyttäen alla olevaa lomaketta – ja pidäthän huolen, että kirjaudut sisään tilillesi ennen sitä.

Tuotetietoa

Miten idätän siemeneni?

RQS myy siemeniä vain matkamuistoiksi ja keräilykappaleiksi. Jos kannabiksen siementen idättäminen on kuitenkin laillista kotimaassasi, suosittelemme sinua seuraamaan seuraavassa artikkelissa olevia ohjeita:

Kannabiksen siementen idättäminen

Pakkaus

Kaikki RQS:n siemenet ovat yksittäispakattuja läpipainopakkaukseen ilmankosteuden ja ilman vahinkojen minimoimiseksi, jonka jälkeen tämä läpipainopakkaus suljetaan lajiketiedot sisältävän suojaavan pahvikuoren sisään.

Minun Tilini

Miten luon RQS-tilin?

Se on helppoa ja yksinkertaista! Klikkaa sivun ylälaidassa olevaa Tilini -painiketta ja valitse ”Rekisteröidy”. Tämän jälkeen seuraat vain ohjeita ja tilisi on rekisteröity alle 2 minuutissa.

Voinko muuttaa tilini tietoja?

Voit muuttaa yhteystietojasi tilisi ”Henkilötietoni” osion alta.

Tarvitseeko minun luoda tili?

Kyllä, tili on tarpeen, sillä vieraana tilaaminen ei ole kaupassamme mahdollista. Henkilötietosi ovat hyvässä tallessa kanssamme, emme koskaan jaa niitä kolmansille osapuolille tai käytä niitä muuhun kuin yhteydenpitoon kanssasi tilauksiin tai tarjouksiin liittyen.

Palautukset

Voitteko palauttaa rahani?

Rahojen palauttamiseksi sinun tulee lähettää avaamaton paketti takaisin meille. Tarkista alta palautukseen vaadittavat toimenpiteet:

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyydä palautuslappua. Pidä huoli, että olet kirjautunut sivuillemme ja että käytät tilausnumeroa tilaukselta, jonka haluat perua.
  • Kiinnitä palautuslappu pakettiin ja seuraa sen ohjeita.
  • Vastaanotettuamme palautuksen siirrymme käsittelemään maksun palautusta – Tässä kohtaa saatamme joutua pyytämään sinulta pankkitilisi tietoja, ellei palautus kortille onnistu. Bitcoineilla tai kirjekuoren käteisellä maksetut rahat palautetaan vain tilisiirtoa käyttäen.
  • Voit myös käyttää RQS palautuslomaketta, mutta sen hyväksyminen ei ole pakollista meille.

Pyydämme sinua pitämään mielessä, että maksun palautus voi kestää yhdestä kolmeen viikkoa.

Miten ilmoitan puuttuvasta tuotteesta?

Mikäli olet vastaanottanut paketin, mutta huomaat jonkin tilaamasi tuotteen puuttuvan, pyydämme sinua seuraamaan seuraavia ohjeita:

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme kontaktilomaketta käyttäen viikon sisällä toimituspäivästä. Kirjaudu sisään sivuillemme ja valitse puutteellisena saapuneen tilauksen numero.
  • Tarvitsemme kuvan pakkauksesta ja sen sisällöstä kera lapun, johon olet kirjoittanut tilausnumerosi.

Mitä tehdä jos vastaanotan rikkinäisen tuotteen?

Joskus tilaukset voivat vahingoittua kuljetuksen aikana. Mikäli tilauksesi saapuu perille rikkinäisenä, pyydämme seuraamaan seuraavia ohjeita:

  • Lähetä meille sähköpostia tai käytä yhteydenottolomaketta sivun alalaidassa ottaaksesi yhteyttä asiakaspalveluumme. Varmista että olet kirjautunut sisään sivullemme ja että sinulla on oikean, vahingoittuneen tilauksen numero.
  • Asiakaspalvelumme tulee pyytämään sinulta kuvaa, joista käy selkeästi ilmi paketin kärsimät vahingot. Tämän lisäksi kuvan tulee sisältää paperinpala, jossa on kirjoitettuna tilausnumerosi.

Ota Yhteyttä

Miten otan yhteyttä asiakaspalveluun?

Ottaaksesi yhteyttä meihin tulee sinun yksinkertaisesti täyttää alla oleva lomake. Mikäli olet rekisteröitynyt asiakas, pyydämme sinua kirjautumaan sisään tilillesi ennen yhteydenottoa.

Milloin voin odottaa vastausta?

Pyrimme vastaamaan kaikkiin kysymyksiin ja tiedusteluihin mahdollisimman nopeasti. Otathan huomioon, että kysymyksiin vastataan vain maanantaista perjantaihin toimiston aukioloaikojen mukaisesti.

Mikäli et ole saanut vastausta yhteydenottoosi 5 arkipäivän sisään, pyydämme sinua tarkistamaan ensin sähköpostisi suodatetut roskapostit. Mikäli vastausta ei löydy sieltäkään, pyydämme sinua kirjoittamaan uuden viestin lomakkeen kautta ja lisäämään viestiisi edellisen yhteydenoton päivämäärän ja ajan.

OTA YHTEYTTÄ

Me Royal Queen Seedsillä olemme ylpeitä ensiluokkaisesta tarjonnastamme, joka kattaa feminisoidut, autoflowering ja lääkekannabiksen siemenet.

Mikäli sinulla on kysyttävää aiheeseen liittyen, voit turvautua tämän sivun tietoihin ja artikkeleihin, sillä sivut on luotu näihin kysymyksiin vastaamiseksi. Sivuiltamme löydät UKK:n, joka kattaa aiheet toimituksista palautuksiin ja maksamisesta tilaukseen.

Mikäli et syystä tai toisesta löydä valmista vastausta sivuiltamme, voit kirjoittaa meille käyttäen alla olevaa lomaketta. Tämän lisäksi palvelemme myös puhelimitse, mikäli koet tämän tavan helpommaksi.

info

Lähetä viesti

 

OSTOSKORI

Sisältää ILMAISIA tuotteita

No products

Toimitus € 0.00
Thteensä € 0.00

Kassa