Asiakaspalvelu - Ota yhteyttä

FAQ | Usein kysyttyjä kysymyksiä

Choose a category :

Nettitilaus

Ovatko tuotteenne laillisia maassani?

Vaikka toimitamme tuotteitamme maahasi emme voi tarjota tietoa niiden laillisesta asemasta maassasi. Johtuen asiakkaidemme kotimaiden suuresta määrästä meidän on yksinkertaisesti mahdotonta pysyä kärryillä siitä, mikä on laillista missäkin maassa.

On sinun omalla vastuullasi tutkia paikallista asiaa koskevaa lainsäädäntöä ennen tilauksen tekemistä. Valitettavasti meitä ei voi asettaa vastuuseen, mikäli tulli päätyy pysäyttämään tai takavarikoimaan tilauksesi.

Miten tilaan?

Tilataksesi nettikauppamme kautta sinun tulee luoda tili. Voit yksinkertaisesti tutustua valikoimaamme ja valita tuotteet, jotka haluaisit ostaa. Lisää nämä tuotteet ostoskoriisi painamalla ”Lisää koriin” -nappia ja määritä haluamasi tuotemäärä. Klikkaa ”Kassalle” painiketta, kun olet valinnut sopivat tuotteet. Tämän jälkeen seuraa vain yksinkertaisesti ohjeita.

Voit olla varma siitä, että me käytämme vain suojattuja maksutapoja, minkä lisäksi testaamme systeemiämme säännöllisesti varmistaaksemme sen olevan linjassa alan parhaiden toimintatapojen kanssa. Tämän lisäksi me huolehdimme myös sinun yksityisyydestäsi, suurin osa suorista maksuista on nimettömiä. Nimi ”Royal Queen Seeds” ei missään olosuhteissa esiinny tiliotteessasi tai maksutapahtumissa.

Vastaanotettuamme maksusi lähetämme sinulle tilausnumerosi sisältävän vahvistuksen sähköpostilla. Käytäthän aina tätä numeroa kanssamme asioidessasi.

Onko tilauksilla alarajaa?

Tilausten minimisumma on 10,00 euroa (poislukien ALV ja toimitusmaksut).

Voinko muokata tehtyä tilausta?

Johtuen nopeasta palvelustamme on epätodennäköistä, että kerkeät tekemään muutoksia tilaukseesi sen maksettuasi. Tilausten käsittely alkaa välittömästi järjestelmämme vastaanotettua ja hyväksyttyä maksusi.

Mikäli sinulla on asiaa tilaukseesi liittyen, pyydämme ottamaan yhteyttä välittömästi tarpeen ilmetessä ongelmien välttämiseksi. Teemme parhaamme toteuttaaksemme muutostoiveesi, muttemme voi luvata tätä.

Voinko toistaa edellisen tilaukseni?

Ehdottomasti! Kirjautuessasi sisään “Tilisi” -osioon voit tarkastella tekemiäsi tilauksia sivun ”Tilaushistoria” alta, josta voit myös toistaa minkä tahansa aiemmista kaupastamme tehdyistä tilauksistasi. Paina yksinkertaisesti ”Tilaa uudelleen” haluamasi tilauksen vierestä ja sinut ohjataan suoraan maksuvaiheeseen. Tässä kohtaa voit lisätä vielä muita tuotteita tarpeesi ja halujesi mukaan, tai suunnata suoraan maksamaan. 

Kuinka perun tilaukseni?

Peruaksesi tekemäsi tilauksen sinun tulee yksinkertaisesti kirjoittaa meille ”Yhteydenotto” -sivun kautta. Sisällytä viestiin sähköpostisi ja tilausnumerosi sujuvan asioinnin varmistamiseksi. Mikäli haluat vaihtaa tilaus- tai maksutapaa, tulee sinun noudattaa samoja ohjeita ja käyttää samaa lomaketta.

Huomaathan, että tilausten peruminen tai muutosten tekeminen maksu- tai toimitustapoihin onnistuu vain siihen asti, kun tilaus on vielä meillä. Lähetettyämme tilauksen ei sinulla ole enää mahdollisuutta muutoksiin.

Hinnoittelu ja Maksu

How can I pay for my order?

There are several payment options available to you on the Royal Queen Seeds webshop:

  • Visa & Mastercard
  • Dial XS / Sofortbanking / Mister Cash
  • Bank transfer
  • Cash in envelope
  • Bitcoin

Instructions on how to complete each type of payment are provided after choosing your preferred payment method at checkout. Please follow these instructions carefully.

How to pay using Credit Card

Please check the English FAQ

How to pay using Bank Transfer

Please check the English FAQ

details

How to pay using Cash in Envelope

Please check the English FAQ

How to pay using Bitcoin

We also accept Bitcoin as payment method. Please follow the instructions in the link below to use this option.

Bitcoin payment

Can I pay with Paypal?

Please check the English FAQ

Can I pay by cheque?

Please check the English FAQ

Can I pay using money orders?

Please check the English FAQ module

Do you accept Cash on Delivery?

Please check the English FAQ

Do you offer wholesale or bulk pricing?

Please check the English FAQ

Can I get a discount voucher?

Please check the English FAQ

Lähetys ja Toimitus

Toimitatteko tuotteita maahani?

Vaikka toimitamme tilauksia ympäri maailmaa, on olemassa joitakin maita, joihin emme voi tuotteitamme lähettää: Yhdysvallat, Australia, Kiina, Malesia ja muita Aasian maita. Voit tarkistaa koko listan palvelemistamme markkinoista alta:

>  Click here   

Mikäli sinun kotimaasi ei ole listalla, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä ”Yhteydenotto” – sivumme kautta. Autamme mielellämme.

Onko lähetykseni huomaamaton?

Teemme kaikkemme, jotta pakettisi ei sisältäisi mitään ylimääräistä tietoa nimesi ja osoitteesi lisäksi. Paketit ovat blankoja ylimääräisen mielenkiinnon välttämiseksi. ”Lähetystietoa” -sivumme esittelee mallikappale paketeista.

Missään vaiheessa paketin ulkopuolelta ei käy ilmi sen sisältöä. Paketin sisältä ei myöskään löydy mitään kannanottoa tuotteiden luonteesta.

Voit katsoa kätevän videon Erityisen huomaamattoman paketin ulkomuodosta ”Lähetystietoa” -sivulta.

Kuinka paljon se maksaa toimitettavaksi maahani?

Please check the English version of FAQ

Lähetätkö P.O.Boxille?

To ensure your privacy and to offer the best service we only send products to your private address.

Toimititko postitoimistoihin tai jakelukeskuksiin?

Please check the English version of the FAQ

Voinko seurata pakettia?

Please find this information in th English FAQ

Minkä yrityksen kanssa toimitat?

Please check the English F.A.Q.

Tarkastetaanko paketti minun tullessani?

Please check the English version

Milloin tilaukseni lähetetään?

Please check the FAQ in a different language

When will I receive my order?

Most deliveries take between 3 and 5 working days. However, you should allow up to fifteen business days for your parcel to be delivered.

More shipping info

Voinko ohjata tilaukseni toiseen osoitteeseen?

Please find this information in other language

Do I need to sign for delivery?

Please find this information in English FAQ

Entä jos en ole saanut tilaukseni?

Please check the FAQ in other language

Yksityisyys ja Turvallisuus

Is shipping discreet?

Please check the English version of FAQ

Mihin tarvitsette henkilötietojani?

Me talletamme tietosi helpottaaksemme tilaustesi käsittelyä ja toimituksiin liittyviä yhteydenottoja varten. Henkilökohtaisia tietojasi ei käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen. 

Kuka voi nähdä henkilökohtaiset tietoni?

Henkilötietosi ovat luottamuksellisia, eikä niitä missään olosuhteissa luovuteta kenellekään yrityksemme ulkopuolelle.

Henkilötietojasi käyttävät vain Royal Queen Seedsin työntekijät ja ainoastaan tilauksesi käsittelemiseksi tai yhteydenottoa varten.

Mikäli haluat tilisi poistetavan, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. He auttavat sinua pyyntösi kanssa.

Tuotetietoa

Miten itävän siemeneni?

Please check the English FAQ

Pakkaus

Royal Queen Seedsin pakkaukset Amerikan markkinoille ovat hieman erilaisia, mutta kuitenkin yhtä “aitoja” kuin eurooppalaiset pakkaukset.

Jotkin maat asettavat erityisvaatimuksia arvokkaiden tuotteiden pakkauksille, kuten Royal Queen Seedsin jalostamille kannabiksen genetiikoille. Tästä johtuen pakkauksemme Euroopan ulkopuolisille markkinoille voivat olla hieman erilaisia ulkonäöltään. Näistä erilaisista säännöksistä ja tuotantovaatimuksista johtuvista eroista huolimatta Amerikan markkinoille myymämme pakkaukset ovat aivan yhtä ”aitoja”, kuin eurooppalaiset vastineensa.

Royal Queen Seeds packaging

Minun Tilini

How can I create my RQS account?

Very easily and quick! Just click on Your account on top of our website and then select “Register” and follow the instructions. Your account will be ready in less than 2 minutes.

Voinko päivittää sähköpostini?

Sähköpostin päivittäminen onnistuu valitsemalla ”Sinun Tilisi” ja klikkaamalla siellä ”Henkilökohtaiset Tiedot” -alasivua.

Kaikki yhteydenottomme lähetetään tällä sivulla olevaan sähköpostiosoitteeseen, joten pidä se ajan tasalla.

Do I need an account?

Yes, you will need to create an account, Guest Checkout is not an option. Your details are safe, we will never share your date with any third party and are only used to get in touch with you regarding your order and promotions.

Palautukset

Can I get a refund?

Please check the English version

How do I report a missing item?

If you are missing an item in your order, please contact us within the first week of receipt of your parcel. We kindly ask you to take a picture of the parcel and its contents and send it to us using the form on our Contact page. Include your name and order number for swift processing.

Please do not return any items without our prior approval.

Ota Yhteyttä

Kuinka voin ottaa sinuun yhteyttä?

Please check the English version

Milloin voin odottaa vastausta?

Please chek it in the English FAQ

OTA YHTEYTTÄ

Me Royal Queen Seedsillä olemme ylpeitä ensiluokkaisesta tarjonnastamme, joka kattaa feminisoidut, autoflowering ja lääkekannabiksen siemenet.

Mikäli sinulla on kysyttävää aiheeseen liittyen, voit turvautua tämän sivun tietoihin ja artikkeleihin, sillä sivut on luotu näihin kysymyksiin vastaamiseksi. Sivuiltamme löydät UKK:n, joka kattaa aiheet toimituksista palautuksiin ja maksamisesta tilaukseen.

Mikäli et syystä tai toisesta löydä valmista vastausta sivuiltamme, voit kirjoittaa meille käyttäen alla olevaa lomaketta. Tämän lisäksi palvelemme myös puhelimitse, mikäli koet tämän tavan helpommaksi.

info

Lähetä viesti

 

OSTOSKORI

Sisältää ILMAISIA tuotteita

No products

Toimitus € 0.00
Thteensä € 0.00

Kassa

Categories