Evästeasetukset

Pyydämme lupaa käyttää tietojasi alla mainittujen syiden vuoksi:

Toiminnalliset evästeet

Toiminnalliset evästeet auttavat verkkosivustoamme toimimaan optimaalisesti ja mahdollistavat tiettyjen ominaisuuksien personoinnin.

Mieltymysevästeet

Mieltymysevästeiden avulla voimme muistaa tietoja, jotka vaikuttavat sivustomme ulkonäköön. Näihin lukeutuu esimerkiksi alueeseesi perustuva kielivalinta.

Analyyttiset evästeet

Analyyttiset evästeet tarjoavat tietoa verkkosivuston liikenteestä ja asiakkaiden käyttäytymisestä, mukaan lukien siitä, kuinka monta ihmistä vierailee sivustollamme, kuinka kauan he selaavat sivustoa ja missä sivuston osioissa he vierailevat.

Mitä evästeet ovat?

Evästeet ovat pieniä tietopalasia tietyiltä verkkosivustoilta, jotka säilötään käyttäjän tietokoneelle hänen selatessa internetiä. Evästeet suorittavat monia eri toimintoja. Jotkut niistä seuraavat selaintoimintoja, joiden avulla yritykset voivat toimittaa käyttäjille kohdistettua mainontaa. Toiset evästeet muistavat käyttäjän kirjautumistiedot eri sivustoilla tehdäkseen siirtymisestä sosiaaliseen mediaan tai muille sivustoille saumattoman prosessin. Jokaisella evästeellä on oma ainutlaatuinen tunnisteensa, joten verkkosivustojen omistajat kykenevät näiden tietojen avulla mittaamaan sivustolleen tulevaa uniikkia liikennettä.

Miksi käytämme evästeitä?

Evästeet tulevat tarpeeseen, kun vierailet verkkosivustollamme. Ne takaavat sen, että pysyt sisäänkirjautuneena, voit tehdä ostoksia turvallisesti ja ostoskoriisi asettamasi tuotteet säilyvät siellä, kunnes suoritat ostoksen loppuun. Evästeet auttavat myös meitä. Niiden tarjoama tieto mahdollistaa sen, että kykenemme parantamaan verkkosivustoamme ja niiden avulla voimme tarjota käyttäjillemme heidän kiinnostuksen kohteita vastaavaa kohdennettua mainontaa.

Minkälaisia evästeitä käytämme?

Toiminnalliset evästeet

Toiminnalliset evästeet auttavat verkkosivustoamme toimimaan optimaalisesti ja mahdollistavat tiettyjen ominaisuuksien personoinnin.

Mieltymysevästeet

Mieltymysevästeiden avulla voimme muistaa tietoja, jotka vaikuttavat sivustomme ulkonäköön. Näihin lukeutuu esimerkiksi alueeseesi perustuva kielivalinta.

Analyyttiset evästeet

Analyyttiset evästeet tarjoavat tietoa verkkosivuston liikenteestä ja asiakkaiden käyttäytymisestä, mukaan lukien siitä, kuinka monta ihmistä vierailee sivustollamme, kuinka kauan he selaavat sivustoa ja missä sivuston osioissa he vierailevat.

Kuinka otan evästeet käyttöön tai pois käytöstä?

Eivätkö evästeet ole juttusi? Ei huolta. Voit ottaa ne pois käytöstä (välttämättömiä evästeitä lukuun ottamatta) selaimesi asetuksissa. Evästeiden estäminen voi kuitenkin vaikuttaa selailukokemukseesi ja estää nauttimasta kaikista sivustollamme olevista teknisistä ominaisuuksista.

TIETOSUOJAPOLITIIKKA

Varmistaaksemme turvallisen verkkoympäristön ja taataksemme riittävän tietosuojan noudatamme tiukasti kaikkia lakisääteisiä vaatimuksia. Tässä tietosuojaselosteessa annamme tietoa siitä, miten ja mihin tarkoitukseen tietoja kerätään, turvatoimista, säilytysajoista ja yhteystiedoista.


YHTIÖN NIMI: SNORKEL SPAIN, SL (jäljempänä ROYAL QUEEN SEEDS).

C/ Vilar d'Abdelà, 5 (nave 1) CP: 08170 de Montornès del Vallès

+34 937 379 846

[email protected]


Tässä tietosuojakäytännössä esitetään ehdot, joiden mukaisesti käsittelemme henkilötietoja ROYAL QUEEN SEEDSillä; tähän sisältyvät kaikki verkkosivustomme https://www.royalqueenseeds.com/ kautta kerätyt henkilötiedot sekä kaikki muut tiedot, joita käsittelemme liiketoimintamme yhteydessä.

ROYAL QUEEN SEEDS kerää seuraavia henkilötietoja alla lueteltuihin tarkoituksiin:

KOHTA 1 - KERÄÄMÄMME HENKILÖTIEDOT

1.1 Tiliostot

Tiliostoja voi tehdä vain, jos sinulla on henkilökohtainen tili. Kun luot tilin tai ostat jotakin myymälästä, osana osto- ja myyntiprosessia keräämme seuraavat meille antamasi henkilötiedot:

  • Etu- ja sukunimi
  • Koti- ja laskutusosoite
  • Puhelinnumero
  • Sukupuoli
  • IP-osoite
  • Sähköpostiosoite
  • Syntymäaika

Nämä tiedot tarvitaan toimitusta varten. Lisäksi, kun selaat myymäläämme, saamme automaattisesti tietokoneesi IP-osoitteen (Internet Protocol). Näiden tietojen perusteella voimme optimoida verkkokokemuksesi ja samalla suojata verkkoympäristöämme.

Tiedonkeruun tarkoitus

Keräämme ja tallennamme tiliin liittyviä tietoja seuraavia tarkoituksia varten:

(a) sinun ja meidän välisistä sopimuksista johtuvien velvoitteiden täyttämiseen ja sinulle pyytämiesi tietojen, tuotteiden ja palvelujen toimittamiseen;

(b) tilisi ja tilauksiesi perustaminen, hallinnointi ja yhteydenpito kanssasi;

(c) markkinatutkimuksen ja -analyysin tekemiseen;

(d) ikäsi ja henkilöllisyytesi vahvistamiseksi sekä petosten havaitsemiseksi ja estämiseksi.

1.2 Uutiskirjeet

Voimme erillisellä luvallasi lähettää sinulle uutiskirjeitä kaupastamme, uusista tuotteista ja muista päivityksistä. Lähetämme uutiskirjeitä vain erillisen suostumuksesi perusteella. Jos ostat tuotteen, voimme voimassa olevien säännösten mukaisesti lähettää sinulle kaupallisia viestejä yrityksemme oikeutettujen etujen mukaisesti, aina samankaltaisista tuotteista tai palveluista kuin mitä olet ostanut tai tehnyt sopimuksen. Voit joka tapauksessa käyttää vastustamisoikeuttasi tässä tietosuojakäytännössä ilmoitettujen kanavien kautta. Seuraavat tiedot kerätään uutiskirjeen yhteydessä:

  • Etu- ja sukunimi
  • Sukupuoli

We do not need to know the sex of the person in order to send the newsletter (data minimisation: by law we must ask for data that is strictly necessary to provide the service, and in this case knowing the sex is not necessary to send the newsletter).

  • Sähköpostiosoite

Tiedonkeruun tarkoitus

Kerättyjä tietoja käytetään seuraaviin tarkoituksiin:

(a) sähköpostiviestiemme personointiin, mukaan lukien nimesi ja sukupuolesi;

(b) sukupuolen mukaisen sisällön tarjoamiseen.

Voit peruuttaa suostumuksesi milloin tahansa käyttämällä uutiskirjeessä olevaa linkkiä tai kohdassa 2 annettuja yhteystietoja.

1.3 Asiakaspalvelu ja yhteydenottolomake

Asiakaspalvelumme työntekijöillä on pääsy tiliin liittyviin tietoihin, jotta he voivat tarjota asianmukaista tukea. Tämä mahdollista tehokkaan ja ystävällisen tuen. Yhteydenottolomakkeellamme annettuja tietoja käyttää CRM-palveluntarjoajamme SuperOffice. Käytämme tietojasi vain viestiisi vastaamiseen.

KOHTA 2 - OIKEUTETTU ETU

Jos olet ostanut jotakin tuotteistamme, huomioithan, että voimme käsitellä henkilötietojasi myynninedistämistarkoituksessa, joka perustuu Royal Queen Seedsin oikeutettuun etuun tarjota sinulle sellaisia yrityksemme tuotteita tai palveluita sekä samankaltaisia tuotteita tai palveluita kuin ne, jotka olet ostanut. Voit käyttää oikeuttasi kieltäytyä vastaanottamasta tulevia viestejä tässä tietosuojakäytännössä esitetyin keinoin tai minkä tahansa saamasi ilmoituksen kautta.

2.1 How do you withdraw consent?

If you change your mind, you can withdraw your consent for us to contact you for the purpose of collecting, using, or disclosing your data at any time by reaching out to us at: [email protected].

KOHTA 3 - TIETOJEN LUOVUTTAMINEN

We may disclose your personal information if we are required to do so by law or if you breach our Terms of Service.

KOHTA 4 - KUINKA KAUAN SÄILYTÄMME TIETOJASI?

Royal Queen Seeds ei säilytä tietojasi pidempään kuin on tarpeen tässä käytännössämme kuvattuja tarkoituksia varten. Erilaisiin tietotyyppeihin sovelletaan erilaisia säilytysaikoja, mutta pisin säilytysaika, jonka säilytämme henkilötietoja, on yleensä 10 vuotta.

4.1 Tilitiedot

Tiliin liittyvät tiedot säilyvät merkityksellisinä niin kauan kuin kuluttajalla on tili hallussaan. Näin ollen tiedot pysyvät dokumentoituina niin kauan kuin tili on olemassa. Kun asiakkaamme poistavat tilin, siihen liittyvät tiedot poistetaan kohtuullisen ajan kuluessa. Tallennettujen henkilötietojen tarkastamista tai korjaamista tai tilin poistamista koskevat pyynnöt voi lähettää osoitteeseen [email protected].

4.2 Uutiskirjeet

Jos annat meille suostumuksesi tiedottaa sinulle tuotteistamme tai palveluistamme, säilytämme tietojasi siihen asti, kunnes ilmaiset halukkuutesi olla vastaanottamatta meiltä muita viestejä. Teemme kuitenkin säännöllisesti (kuukausittain) oleellisuustarkastuksen. Rekisteröityneet asiakkaat (ja heidän henkilötietonsa) poistetaan aina, kun asiakkaat eivät vastaa pyyntöömme. Lisäksi uutiskirjepostituksessamme on toiminto listalta poistumista varten. Kuluttajat voivat peruuttaa suostumuksensa tätä toimintoa käyttämällä.

SECTION 5 – COOKIES

Cookies are small information files that notify your computer of previous interactions with our website. These cookies are stored on your hard drive, not on our website. Essentially, when you use our website, your computer displays its cookies to us, informing our site that you have visited before. This allows our website to function more quickly and remember aspects related to your previous visits (such as your username), making your experience more convenient. At Royal Queen Seeds, we use two types of cookies: functional and analytical.

5.1 Functional Cookies

Functional cookies are used to enhance your online experience. Among other things, these cookies track what is added to your shopping cart. The use of these cookies does not require prior authorization.

5.2 Analytical Cookies

Analytical cookies are used for research and market analysis. The data collected with these analytical cookies is anonymous, making it unusable for third parties. The use of these cookies does not require prior authorization.

KOHTA 5 - KOLMANSIEN OSAPUOLTEN PALVELUT

Kolmansien osapuolten palveluita tarvitaan liiketoimien suorittamiseen ja palveluidemme tarjoamiseen. Yleensä käyttämämme kolmannen osapuolen palveluntarjoajat keräävät, käyttävät ja luovuttavat tietojasi vain siinä määrin kuin on tarpeen, jotta ne voivat suorittaa meille tarjoamansa palvelut.

Tietyillä kolmannen osapuolen palveluntarjoajilla, kuten maksuporttien ja muiden maksutapahtumien käsittelijöillä, on kuitenkin omat tietosuojakäytäntönsä, jotka koskevat tietoja, jotka meidän on annettava niille maksutapahtumia varten.

Kehotamme sinua lukemaan näiden palveluntarjoajien tietosuojakäytännöt, jotta ymmärrät miten nämä palveluntarjoajat käsittelevät henkilötietojasi.

Erityisesti tietyt toimittajat voivat sijaita tai niiden toimitilat voivat sijaita eri lainkäyttöalueella asiakkkaaseen tai meihin nähden. Jos siis päätät suorittaa tapahtuman, johon liittyy kolmannen osapuolen palveluja, tietojasi voidaan soveltaa sen lainkäyttöalueen lakeja, jossa kyseinen palveluntarjoaja tai sen tilat sijaitsevat.

Kun poistut verkkosivustoltamme tai sinut ohjataan kolmannen osapuolen verkkosivustolle tai sovellukseen, tämä tietosuojakäytäntö tai verkkosivustomme käyttöehdot eivät enää koske sinua.

Web-analytiikkapalvelu (anonyymit tiedot)

Olemme integroineet verkkosivustoomme web-analyytiikkapalvelun osan (anonymisointitoiminnolla). Web-analytiikka voidaan määritellä verkkosivustojen kävijöiden käyttäytymistä koskevien tietojen keräämiseksi, käsittelemiseksi ja analysoimiseksi. Analytiikkapalvelu kerää muun muassa tietoja siitä, miltä verkkosivustolta henkilö on tullut (ns. lähettäjä), millä alasivuilla hän on vieraillut tai kuinka usein ja kuinka kauan hän on vieraillut jollakin alasivulla. Web-analytiikkaa käytetään pääasiassa verkkosivujen optimointiin ja Internet-mainonnan kustannus-hyötyanalyysiin.

Kuriiripalvelu

Toimitusten suorittamiseen käytämme kuriiripalvelua. Tämä kuriiripalvelu hoitaa toimituksen yrityksemme ja kuluttajan kodin välillä. Logistiikan toteuttamiseksi yritys tarvitsee pääsyn kuluttajan nimi- ja osoitetietoihin.

Postituspalvelu

Royal Queen Seeds käyttää uutiskirjeen lähettämiseen kolmannen osapuolen postipalveluntarjoajaa. Tällä palveluntarjoajalla on pääsy rajoitettuihin tilitietoihin, jotka liittyvät suostumukseen (esim. sähköpostiosoite).

Markkinointipalvelut

Royal Queen Seeds käyttää apunaan markkinointiin ja viestintätoimiin erikoistunutta yritystä. Sen pääsy henkilötietoihin on hyvin rajallinen ja pääosin anonyymi.

Maksupalvelut

Royal Queen Seeds käyttää ulkoisia maksupalveluja liiketoimien hoitamiseen (esim. luottokorttimaksut).

KOHTA 6 - TURVALLISUUS

Suojellaksemme henkilökohtaisia tietojasi noudatamme kohtuullisia varotoimia ja alan parhaita käytäntöjä varmistaaksemme, että tietoja ei menetetä, käytetä väärin, käytetä, luovuteta, muuteta tai tuhota epäasianmukaisesti.

Jos annat meille luottokorttitietosi, tiedot salataan SSL-tekniikalla (Secure Socket Layer) ja tallennetaan käyttäen AES-256-salausta. Vaikka mikään internetin välityksellä tapahtuva tiedonsiirtomenetelmä tai sähköinen tallennus ei ole 100-prosenttisen turvallinen, noudatamme kaikkia PCI-DSS-vaatimuksia ja käytämme muita yleisesti hyväksyttyjä alan standardeja. Tiliin liittyvät tiedot on suojattu hashing-menetelmällä. Tämä menetelmä muuttaa tiedot generoiduksi hashiksi. Tämän seurauksena luottamukselliset tiedot ovat suojattuja ja näkymättömiä jopa meille. Lisäksi tietokantamme on poikkeuksellisen hyvin suojattu luvattomalta käytöltä. Esimerkiksi pääsy tietokantaan on mahdollista ja sallittua vain hyväksyttyjen IP-osoitteiden kautta (esim. Royal Queen Seedsin pääkonttorilta). Muut yritykset ja osoitteet hylätään aina.

Lisäksi tiedot anonymisoidaan niin pitkälle kuin mahdollista, jotta niitä ei voida suoraan yhdistää tiettyyn kuluttajaan. Näiden tietojen avulla voimme kuitenkin tehdä markkinatutkimuksia ja -analyysejä. Lisäksi asianomaiset kolmannet osapuolet (esim. postituspalvelu) tutkitaan ennen yhteistyötämme, ne noudattavat EU:n yleistä tietosuoja-asetusta ja saavat käsittelysopimuksen. Royal Queen Seedsin sisällä työntekijöille on annettu erilaisia käyttöoikeuksia. Erityinen lupa antaa pääsyn vain tietoihin, jotka ovat ehdottoman välttämättömiä tehtävän suorittamiseksi. Digitaaliset turvatoimet voivat muuttua, ja niiden on täytettävä korkeat vaatimukset verkkoasiakkaiden turvallisuuden varmistamiseksi. Siksi olemme Royal Queen Seedsissä nimittäneet turvallisuusvastaavan. Turvallisuustoimenpiteiden säännöllinen tarkistaminen ja parantaminen (tarvittaessa) ovat osa hänen tehtäväänsä.

KOHTA 7 - MUUTOKSET TÄHÄN TIETOSUOJAKÄYTÄNTÖÖN

Pidätämme oikeuden muuttaa tätä tietosuojakäytäntöä milloin tahansa, joten tarkistathan sen säännöllisesti. Muutokset ja selvennykset tulevat voimaan välittömästi, kun ne julkaistaan verkkosivustolla. Jos teemme huomattavia muutoksia tähän käytäntöön, ilmoitamme sinulle täällä, että käytännöt on päivitetty, jotta tiedät, mitä tietoja keräämme, miten käytämme niitä ja missä olosuhteissa, jos missään, käytämme ja/tai luovutamme niitä.

KOHTA 8 - SINULLA ON OIKEUS:

  • Peruuttaa antamasi suostumus;
  • saada pääsy henkilötietoihin;
  • oikaista henkilötietoja;
  • poistaa henkilötietoja;
  • tehdä valitus tai nostaa kanteen oikeuksiesi suojaamiseksi Espanjan tietosuojavirastolle;
  • saada ilmoituksen kaikista tietoturvaloukkauksista, jotka voivat vaikuttaa oikeuksiisi;
  • Käsittelyn rajoittaminen;
  • Siirrettävyys.

Asiakaspalvelu - Ota yhteyttä

FAQ | Usein kysyttyjä kysymyksiä

Choose a category :

Nettitilaus

Ovatko tuotteenne laillisia maassani?

Emme voi tarjota tietoa eri tuotteidemme laillisuudesta maakohtaisesti, sillä toimitamme niin useisiin maihin, että on mahdotonta pysyä tarkasti ajan tasalla kaikkien niiden lainsäädännöstä. Täten jää sinun velvollisuudeksesi tutkia ja varmistaa tuotteidemme laillisuus kotimaassasi, sillä emme voi ottaa vastuuta, mikäli tulli päätyy pysäyttämään tai takavarikoimaan lähetyksesi. 

Miten teen tilauksen?

  • Etsi ja valitse haluamasi tuotteet tarjonnastamme
  • Valitse haluamasi määrä tuotteita ja lisää valitsemasi tuotteet ostoskoriisi käyttäen ”Lisää Ostoskoriin” painiketta
  • Kun olet valinnut kaikki haluamasi tuotteet klikkaa ”Kassalle”
  • Seuraa tämän jälkeen maksusivulla olevia ohjeita

Sinun täytyy luoda tili, ellei sinulle ole sellaista nettikaupassamme jo ennestään. Voit tehdä tämän ennen kuin siirryt maksamaan tilaustasi – sinun tulee vain seurata ”Rekisteröi Tili” linkkiä kassasivulla.

Onko minimitilaukselle määritetty raja?

Kyllä, minimitilaus nettikaupassamme on 25 € (sis. ALV).

Voinko muuttaa aiemmin tekemääni tilausta?

Johtuen nopeasta tilaustenkäsittelystämme on epätodennäköistä, että ehdit muuttaa tilausta sen maksettuasi. Me käsittelemme tilaukset välittömästi niiden hyväksymisen jälkeen. Mikäli sinun tarvitsee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun tilaukseen tehtävien muutosten vuoksi, pyydämme sinua tekemään niin hetkeäkään viivyttelemättä ongelmien välttämiseksi. Teemme parhaamme täyttääksemme muutostoiveesi, mutta emme voi taata tätä.

Voinko toistaa aiemman tilaukseni?

Tietysti! Mene tililläsi sivulle Tilaushistoria, josta käsin voit toistaa minkä tahansa aiemmin tekemistäsi tilauksista. Sinun tarvitsee painaa vain yksinkertaisesti ”Tilaa uudelleen” painiketta haluamasi tilauksen vierestä ja sinut ohjataan maksusivulle. Tässä vaiheessa voit luonnollisesti myös lisätä muita mahdollisesti haluamiasi tuotteita tai voit siirtyä suoraan maksamaan. 

Miten perun tilaukseni?

  • Tilaus on käsittelyssä: ota meihin yhteyttä alta löytyvän yhteydenottolomakkeen avulla – varmista että olet kirjautunut sisään ja että sinulla on peruutettavan tilauksen numero käsillä
  • Tilaus on jo lähetetty: tilauksen peruminen ei ole enää mahdollista sen lähdettyä liikkeelle, joten sinun tulee palauttaa se ja pyytää rahojen hyvittämistä. Katso lisätiedot tästä alla olevasta linkistä

Katso Palautusohjeet

Maksu

Mikä nimi näkyy tiliotteellani/luottokortin maksuissa?

Royal Queen Seedsin nimi ei tule näkymään tiliotteessasi tai luottokorttisi maksuhistoriassa. Kaikki maksut veloitetaan kaupallisen nimemme alla:

Snorkel Spain

Miten voin maksaa tilaukseni?

Royal Queen Seedsin nettikauppa tarjoaa useita erilaisia maksuvaihtoehtoja:

  • Visa & Mastercard
  • Pankkisiirto
  • Bitcoin

Ohjeet kunkin maksutavan käyttämiseen löytyvät, kun valitset haluamasi maksutavan kassalla. Seuraathan tarkasti ohjeita ongelmien välttämiseksi.

Miten maksaa luottokortilla

Voit maksaa tilauksesi myös luottokortilla. Syötät vain korttisi numeron, voimassaoloajan ja 3 numeroisen turvakoodin, jonka löydät kortin kääntöpuolelta. Luottokorttimaksujen käsittely voi kestää jopa 24 tuntia. Kun maksu on käsitelty ja vahvistettu, ryhdymme valmistelemaan pakettiasi.

Maksunsaaja tiliotteessasi tulee olemaan: SLU

Huomaathan, ettemme valitettavasti hyväksy prepaid-luottokorttia maksuvälineeksi.

Miten maksaa pankkisiirrolla

Kun olet valinnut haluamasi tuotteet, siirry kassalle ja valitse maksutavaksi pankkisiirto vahvistaaksesi tilauksesi. Kun tilaus on vahvistettu, tulee ruudulle RQS:n tilitiedot maksun suorittamista varten.

Varmistathan, että käytät tilausnumeroa viitenumerona, sillä muuten tilaus ja maksu eivät välttämättä linkity toisiinsa. Pankkisiirtojen normaali käsittelyaika vaihtelee 3 ja 7 päivän välillä.

Miten maksaa Bitcoineilla

Hyväksymme maksuvälineeksi myös Bitcoinin. Seuraa alla olevaa linkkiä, mikäli haluat käyttää tätä maksutapaa.

Maksu Bitcoineilla

Voinko maksaa Paypalilla?

Tällä hetkellä Paypal ei valitettavasti ole hyväksymiemme maksutapojen joukossa. Paypalin kanta myymiämme tuotteita kohtaan estää meitä tarjoamasta tätä maksutapaa asiakkaillemme.

Voit maksaa luottokortilla, pankkisiirrolla, Bitcoinilla tai Sofort Bankingin tai DialXS:n palveluilla.

Voinko maksaa sekillä?

Emme valitettavasti hyväksy sekkejä maksutapana missään muodossa.

Voinko maksaa maksumääräyksellä?

Emme valitettavasti voi tällä hetkellä tarjota maksumääräystä maksuvaihtoehtona.

Voinko maksaa postiennakolla?

Pahoittelut, mutta postiennakko ei kuulu hyväksymiimme maksutapoihin.

Voinko saada alennuskupongin?

Kirjoita arvostelu tuotteestamme ja saat 10% alennuskupongin. Sinun tulee olla kirjautuneena sivuillemme, jotta voit kirjoittaa arvostelun tuotesivulle.

Alennuskuponkeihisi pääset käsiksi RQS-tilisi kohdasta Alennuskuponkini. Huomaathan, etteivät alennuskuponkien prosentit ole kumulatiivisia, eli voit käyttää vain yhden alennuskupongin tilausta kohti. Voit kuitenkin käyttää alennuskuponkeja lahjakorttien kanssa.

Lähetys ja Toimitus

Mitä yhteystyökumppania käytätte toimituksissa?

Toimituksista vastaava yhteistyökumppanimme lähettää kaikki tilauksemme. Parhaan mahdollisen palvelun takaamiseksi he käyttävät useita eri yhteistyökumppaneita, kuten esimerkiksi: DHL (Saksa), Colissimo (Ranska), SDA Italia (Italia), BPost (Belgia), Correos (Espanja), CTT (Portugali) ja Hermes (Iso-Britannia).

Lisää tietoa toimituksista

Milloin lähetätte tilaukseni?

Suurin osa tilauksista lähetetään 24 tunnin sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Lähetämme tilauksia arkipäivinä maanantaista perjantaihin. Mikäli tilauksesi tehtiin perjantaina, on hyvin mahdollista, että se lähetetään maanantaina.

Lisää tietoa toimituksista

Onko lähetys huomaamaton?

Lähetyksemme postitetaan tunnuksettomissa laatikoissa, joissa ei ole mitään viitteitä yritykseemme tai tuotteisiimme. Ainut paketista ilmi käyvä asia on osoitteesi.

Packages


Jos haluat kuitenkin vielä diskreetimmän vaihtoehdon, tarjoamme mahdollisuuden pakata lähetyksesi DVD-häivepakettiin hintaan 5€

Lisää tietoa toimituksista

Toimitatteko tilauksia kotimaahani?

Katso alta täysi lista maista joihin toimitamme tilauksia:

Itävalta, Belgia, Kroatia, Kypros, Tšekki, Tanska, Viro, Suomi, Ranska, Saksa, Kreikka, Irlanti, Italia, Latvia, Liettua, Luxemburg, Malta, Alankomaat, Puola, Portugali, Romania, Slovakia, Slovenia, Espanja, Ruotsi, Iso-Britannia, USA.

Emme toimita maihin, joita ei ole mainittu ylläolevalla listalla.

Lisää tietoa toimituksista

Paljonko toimitus maksaa?

Vakiotoimitus on veloitukseton kaikkiin maihin. Meillä on kuitenkin tarjolla myös Häivepakkaus hintaan 5 €. Tässä toimitusmuodossa tilauksesi pakataan diskreetisti DVD-kotelon sisään lähetyksen alkuperän peittämiseksi.

Lisää tietoa toimituksista

Toimitatteko lähetyksiä postilokeroihin?

Ei, emme toimita tilauksia postitoimistoihin, jakelukeskuksiin, kuriirifirmoille tai vastaaville.

Lisää tietoa toimituksista

Mikä on UPS Access Point lähetysmuoto?

UPS Access Point on tuhansien toimipisteiden verkko, johon voit pyytää toimittamaan lähetyksesi poissa ollessasi tai jos olet estynyt vastaanottamaan sen kotiisi.

Valitse interaktiivisen kartan avulla sinulle sopiva UPS Access Point ja tarkista samalla sen aukioloajat, ettet tuhlaa aikaasi turhiin reissuihin. Tämän lähetystavan hinnan näet kassalla ennen maksua.

UPS lähettää sähköposti- ja tekstiviestitiedotteita, jotta tiedät milloin lähetys on noudettavissa.

Mitä yhteystyökumppania käytätte toimituksissa?

Toimituksista vastaava yhteistyökumppanimme lähettää kaikki tilauksemme. 

Lisää tietoa toimituksista

Tarvitseeko minun kuitata lähetys vastaanotetuksi?

Käyttämämme kuriiripalvelu toimittaa paketin käteesi annetussa osoitteessa. Mikäli et ole paikalla toimitushetkellä eikä paketti mahdu postiluukkuun tai lokeroon, jättää kuriirimme sinulle tiedot siitä, miten toimia tilauksen vastaanottamiseksi.

Mikäli tilauksesi palautuu varastollemme, otamme sinuun yhteyttä välittömästi.

Lisää tietoa toimituksista

Mitä jos tilaukseni ei saavukaan?

Toimitus ottaa normaalioloissa yleensä 3-7 arkipäivää. Laske lähetyspäivä päiväksi 0 ja huomioi, ettei lauantait, sunnuntait ja arkipyhät eivät kuulu tähän laskelmaan.

Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli et ole saanut pakettiasi 10 täyden arkipäivän sisällä tilauksen lähettämisestä.

Lisää tietoa toimituksista

Tarkistaako tulli tilaukseni?

Tilauksesi voidaan aina tarkistaa paikallisen tullilaitoksen toimesta, riippumatta valitsemastasi toimitustavasta.

Huomaathan, että vaikka toimitammekin tuotteita kotimaahasi, emme voi tarjota tietoa tuotteidemme laillisesta asemasta paikallisesti. Johtuen palvelemiemme maiden suuresta määrästä on yksinkertaisesti mahdotonta pysyä ajan tasalla yksittäisten maiden lainsäädännän kuvioista.

Täten jää sinun velvollisuudeksesi tarkistaa ajantasainen lainsäädäntö ennen tilauksen tekemistä. Otathan huomioon, ettei meitä voi pitää vastuullisina, mikä lähetyksesi pysäytetään tullin toimesta.

Lisää tietoa toimituksista

Yksityisyys ja Turvallisuus

Onko lähetys diskreetti?

Teemme kaikkemme, jotta pakettisi ei sisältäisi mitään ylimääräistä tietoa nimesi ja osoitteesi lisäksi. Paketit ovat blankoja ylimääräisen mielenkiinnon välttämiseksi, minkä lisäksi tarjoamme mahdollisuuden DVD:n sisään pakattuun häivepakettiin hintaan 5 €.

Lisää tietoa toimituksista

Mihin tarvitsette henkilötietojani?

Me tallennamme tietosi helpottaaksemme tilaustesi käsittelyä ja toimituksiin liittyviä yhteydenottoja varten. Henkilökohtaisia tietojasi ei käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen tai jaeta kolmansille osapuolille.

Kuka voi nähdä henkilökohtaiset tietoni?

Henkilötietosi ovat luottamuksellisia, eikä niitä missään olosuhteissa luovuteta kolmansille osapuolille. Henkilötietojasi käyttävät vain Royal Queen Seedsin työntekijät ja ainoastaan tilauksesi käsittelemiseksi tai yhteydenottoa varten.

Mikäli haluat tilisi poistetavan, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme käyttäen alla olevaa lomaketta – ja pidäthän huolen, että kirjaudut sisään tilillesi ennen sitä.

RQS Growers Club

MIkä on RQS Growers Club?

Kanta-asiakasohjelmamme palkitsee sinut kaikista ostoistasi. Tutustu ohjelman sivustoon oppiaksesi lisää.

Miten käytän pisteitäni?

Voit käyttää ansaitsemiasi pisteitä tilausten maksamiseen, alennuksiin tai vain jäsenille tarkoitettujen tuotteiden hankintaan.

Mitä ovat rahapisteet ja tasopisteet?

Green Points -pisteet ansaitaan ostosten kautta, lahjoina tai palkkioina (syntymäpäivälahja, arvostelut jne.). Money Points -pisteitä voi käyttää alennuksiin, erikoistuotteisiin ja/tai kampanjoihin, mutta ne eivät vaikuta lojaliteettiohjelman tasoosi.

Grower Points -pisteitä puolestaan ansaitaan vain ostoksia tekemällä, ja ne vaikuttavat myös tasoosi (enemmän Grower Points -pisteitä tarkoittaa korkeampaa tasoa ohjelmassa).

Olen tehnyt tilauksen, mutta pisteitä ei näy.

Pisteet tilitetään 7 päivää tilauksen lähettämisestä.

Minun Tilini

Miten luon RQS-tilin?

Se on helppoa ja yksinkertaista! Klikkaa sivun ylälaidassa olevaa Tilini -painiketta ja valitse ”Rekisteröidy”. Tämän jälkeen seuraat vain ohjeita ja tilisi on rekisteröity alle 2 minuutissa.

Voinko muuttaa tilini tietoja?

Voit muuttaa yhteystietojasi tilisi ”Henkilötietoni” osion alta.

Tarvitseeko minun luoda tili?

Kyllä, tili on tarpeen, sillä vieraana tilaaminen ei ole kaupassamme mahdollista. Henkilötietosi ovat hyvässä tallessa kanssamme, emme koskaan jaa niitä kolmansille osapuolille tai käytä niitä muuhun kuin yhteydenpitoon kanssasi tilauksiin tai tarjouksiin liittyen.

Voinko poistaa tilini?

Jos haluat poistaa tilisi, tulee sinun ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme alla olevalla lomakkeella. Varmistathan myös, että olet kirjautunut sisään ennen lomakkeen täyttämistä.

Palautukset

Voitteko palauttaa rahani?

Rahojen palauttamiseksi sinun tulee lähettää avaamaton paketti takaisin meille. Tarkista alta palautukseen vaadittavat toimenpiteet:

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyydä palautuslappua. Pidä huoli, että olet kirjautunut sivuillemme ja että käytät tilausnumeroa tilaukselta, jonka haluat perua.
  • Kiinnitä palautuslappu pakettiin ja seuraa sen ohjeita.
  • Vastaanotettuamme palautuksen siirrymme käsittelemään maksun palautusta – Tässä kohtaa saatamme joutua pyytämään sinulta pankkitilisi tietoja, ellei palautus kortille onnistu. Bitcoineilla tai kirjekuoren käteisellä maksetut rahat palautetaan vain tilisiirtoa käyttäen.
  • Voit myös käyttää RQS palautuslomaketta, mutta sen hyväksyminen ei ole pakollista meille.

Pyydämme sinua pitämään mielessä, että maksun palautus voi kestää yhdestä kolmeen viikkoa.

Miten ilmoitan puuttuvasta tuotteesta?

Mikäli olet vastaanottanut paketin, mutta huomaat jonkin tilaamasi tuotteen puuttuvan, pyydämme sinua seuraamaan seuraavia ohjeita:

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme kontaktilomaketta käyttäen viikon sisällä toimituspäivästä. Kirjaudu sisään sivuillemme ja valitse puutteellisena saapuneen tilauksen numero.
  • Tarvitsemme kuvan pakkauksesta ja sen sisällöstä kera lapun, johon olet kirjoittanut tilausnumerosi.

Mitä tehdä jos vastaanotan rikkinäisen tuotteen?

Joskus tilaukset voivat vahingoittua kuljetuksen aikana. Mikäli tilauksesi saapuu perille rikkinäisenä, pyydämme seuraamaan seuraavia ohjeita:

  • Lähetä meille sähköpostia tai käytä yhteydenottolomaketta sivun alalaidassa ottaaksesi yhteyttä asiakaspalveluumme. Varmista että olet kirjautunut sisään sivullemme ja että sinulla on oikean, vahingoittuneen tilauksen numero.
  • Asiakaspalvelumme tulee pyytämään sinulta kuvaa, joista käy selkeästi ilmi paketin kärsimät vahingot. Tämän lisäksi kuvan tulee sisältää paperinpala, jossa on kirjoitettuna tilausnumerosi.

Ota Yhteyttä

Miten otan yhteyttä asiakaspalveluun?

Ottaaksesi yhteyttä meihin tulee sinun yksinkertaisesti täyttää alla oleva lomake. Mikäli olet rekisteröitynyt asiakas, pyydämme sinua kirjautumaan sisään tilillesi ennen yhteydenottoa.

Milloin voin odottaa vastausta?

Pyrimme vastaamaan kaikkiin kysymyksiin ja tiedusteluihin mahdollisimman nopeasti. Otathan huomioon, että kysymyksiin vastataan vain maanantaista perjantaihin toimiston aukioloaikojen mukaisesti.

Mikäli et ole saanut vastausta yhteydenottoosi 5 arkipäivän sisään, pyydämme sinua tarkistamaan ensin sähköpostisi suodatetut roskapostit. Mikäli vastausta ei löydy sieltäkään, pyydämme sinua kirjoittamaan uuden viestin lomakkeen kautta ja lisäämään viestiisi edellisen yhteydenoton päivämäärän ja ajan.

OTA YHTEYTTÄ

Me Royal Queen Seedsillä olemme ylpeitä ensiluokkaisesta tarjonnastamme, joka kattaa feminisoidut, autoflowering ja lääkekannabiksen siemenet.

Mikäli sinulla on kysyttävää aiheeseen liittyen, voit turvautua tämän sivun tietoihin ja artikkeleihin, sillä sivut on luotu näihin kysymyksiin vastaamiseksi. Sivuiltamme löydät UKK:n, joka kattaa aiheet toimituksista palautuksiin ja maksamisesta tilaukseen.

Mikäli et syystä tai toisesta löydä valmista vastausta sivuiltamme, voit kirjoittaa meille käyttäen alla olevaa lomaketta. Tämän lisäksi palvelemme myös puhelimitse, mikäli koet tämän tavan helpommaksi.

SNORKEL SPAIN SL
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
t. +34 930 47 75 43(from 8:00 to 16:00)
VAT: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

Liitäthän tilausnumeron sille varattuun kohtaan lomakkeella, mikäli yhteydenottosi koskee tiettyä tilausta.

Lähetä viesti