PALAUTUSKÄYTÄNTÖ

Asiakkaalla on oikeus palauttaa tilaus osittain tai kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta ilman, että hänen täytyy tarjota syytä, edellyttäen, että tuote on edelleen alkuperäisessä tehdassinetöidyssä pakkauksessaan (tiettyjä lisäpoikkeuksia voidaan soveltaa).

14 päivän palautusaika alkaa päivästä, jolloin asiakas – tai hänen nimeämä kolmas osapuoli, joka ei ole kuljetusyhtiö – vastaanottaa tuotteen. Jos tilaus sisältää useita tuotteita, jotka toimitetaan eri ajankohtina, alkaa 14 päivän palautusaika siitä päivästä, jona viimeinen tuote on vastaanotettu.

Huomaathan:

  • Asiakas on vastuussa tuotteen arvon mahdollisesta alenemisesta, joka johtuu muusta käsittelystä, kuin mikä on tarpeen tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan tarkastamiseksi.
  • Kaikki mahdolliset tilaukseen sisältyneet ilmaistuotteet tulee palauttaa. Mikäli niitä ei palauteta, niiden vähittäishinta vähennetään hyvityssummasta.

VAPORISAATTOREITA KOSKEVA TAKUU

Royal Queen Seeds käsittelee mahdolliset vaporisaattoreiden valmistusviat ensimmäisten 30 päivän ajan ostopäivästä. Tänä aikana asiakas on oikeutettu palautukseen, vaihtoon tai hyvitykseen, mikäli seuraavat ehdot täyttyvät:

  • Tuote on käyttämätön ja sinetöity pakkauksessaan.
  • Tuotteessa on nähtävillä todistettavissa oleva valmistusvika.

Kaikki tuotteet tulee palauttaa niiden alkuperäisissä pakkauksissaan ja sisältää kaikki ostohetkellä siihen kuuluneet lisävarusteet.

30 päivän jälkeen mahdolliset takuuvaatimukset täytyy tehdä suoraan vaporisaattorin valmistajalle. Useimmat vaporisaattoribrändit tarjoavat rajoitetun valmistajan takuun, joka on tyypillisesti 1–8 vuoden mittainen riippuen tuotteen brändistä ja mallista.

Tämä takuu kattaa yleensä vain valmistusviat, eikä:

  • virheellisestä käytöstä johtuvia vaurioita.
  • normaalia kulumista.
  • tapaturmaista rikkoutumista.

Voidakseen hyödyntää valmistajan takuuta, voi asiakas olla velvoitettu:

  • rekisteröimään tuotteen valmistajan verkkosivustolla.
  • tarjoamaan todisteen ostosta.
  • kattamaan mahdolliset takuuprosessiin liittyvät toimituskulut.

PALAUTUSPROSESSI

Palautusprosessin aloittamiseksi ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko yhteydenottolomakkeella tai lähettämällä sähköpostia alla olevaan osoitteeseen:

SNORKEL SPAIN SL
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona, Spain
[email protected]
Puh: +34 937 379 846 (8:00 - 16:00, UTC+2)
ALV-numero: ESB-65812810
Y-tunnus: B-65812810

POIKKEUKSET

Seuraavia tuotteita ei voida palauttaa:

  • tuotteet, joiden alkuperäinen sinetti on rikottu tai poistettu
  • tuotteet, jotka palautetaan ilmoitetun palautusajan ulkopuolella
  • vaporisaattorit ja piiput, jotka on avattu toimituksen jälkeen (hygienia- ja terveyssäännösten vuoksi)
  • vaporisaattorit, jotka palautetaan takuun alaisina ilman kaikkia osia – kaikkien alkuperäisten osien ja pakkausten on oltava mukana palautuksessa, jotta se voidaan hyväksyä.

HYVITYSPROSESSI

Hyödynnettyäsi palautusoikeuttasi onnistuneesti, hyvitämme 14 päivän kuluessa kaikki maksut, mukaan lukien standarditoimituskulut.

Huomaathan:

Jos palautus tehdään ilman ennakkoilmoitusta, ei toimituskuluja hyvitetä.

Voimme pyytää palautuksen seurantakoodia todisteeksi ennen hyvityksen maksamista.

Mikäli emme kykene toimittamaan tilausta, maksu siitä on jo tehty ja alkuperäisestä maksusta on kulunut yli 30 päivää, pyydämme asiakkaalta vahvistusta käsitelläksemme hyvityksen. Jos emme saa vastausta 60 päivän kuluessa, tapaus katsotaan suljetuksi ja varat pidätetään, kunnes saamme asiakkaalta vahvistuksen hyvitysprosessissa etenemiseksi.

Hyvitykset käsitellään alkuperäisen maksutavan mukaan:

  • Tilisiirto – hyvitetään tilisiirrolla
  • Maksukortti – hyvitetään samalle maksukortille (tai tilisiirrolla)
  • Bitcoin – hyvitetään tilisiirrolla