Trustpilot

FAQ | Usein kysyttyjä kysymyksiä

Miten tiedän, että olette kannabiksen siemeneni?
Kun laitat tilauksesi Royal Queen Seedsin nettikauppaan, tallennetaan tämä tilaus automaattisesti tietokantaamme. Saat vahvistusviestin, jossa kerrataan mitä siemeniä tilauksesi sisältää. Jos tämä viesti ei saavu perille, pyydämme sinua tarkastaan roskapostikansion.

Voit kirjautua sivuillemme koska tahansa tarkistaaksesi tilisi ja tilauksesi, sivulta löydät aina tilauksesi sen hetkisen tilan. Välittömästi tilauksen postittamisen jälkeen sinulle lähtee vahvistusviesti ja tilauksen tila päivittyy sivuillemme.

Voinko perua tilaukseni?
Tilauksen peruminen ei ole ongelma. Jos et ole vielä maksanut ei sinun tarvitse olla edes yhteydessä suuntaamme, tilaus peruuntuu itsessään tietyn ajan sisällä, jos maksua ei ole vastaanotettu.

Jo maksetun tilauksen voi myös perua, mutta vain siinä tapauksessa, ettei sitä ole vielä lähetetty. Tarkista tilauksesi tila kirjautumalla sivuillemme, jotta voit varmistaa, onko peruminen vielä mahdollista.

Voinko muuttaa tilausosoitteeni tai pyytää lähettämään tilauksen toiseen osoitteeseen?
Voit muuttaa osoitetietojasi sivujemme kautta kirjautumalla tilillesi. Voit myös pyytää lähettämään tilauksen ystäväsi tai tuttusi osoitteeseen, kunhan muistat kertoa tämän meille tilausprosessin aikana.

Paljonko postitus ja vakuutus maksavat?
Riippumatta tilaamiesi siementen määrästä toimitamme tilauksesi aina ilman veloitusta ja diskreetisti pakattuna, mihin päin maapalloa tahansa. Lähetysmuodot ovat kirje ja postipaketti. Näitä tilauksia ei voi jäljittää ja mahdollinen lähetyksen jääminen matkalle on omalla vastuullasi.

Mikä nimi näkyy tiliotteessani? Yksityisyyden suoja on avainasemassa meillä Royal Queen Seedsillä. Meidän nimemme ei tule koskaan näkymään tiliotteessasi tai luottokorttisi listalla, joten kukaan ei tiedä sinun ostaneen kannabiksen siemeniä. Vaalimme yksityisiä tietojasi suurimmalla mahdollisella tarkkuudella, emmekä koskaan luovuta niitä kolmansille osapuolille.

Kuinka pitkään tilauksen toimittaminen kestää?
Me lähetämme tilauksesi välittömästi maksun vastaanottamisen jälkeen. Yleensä toimitusaika on kahden ja kuuden päivän välillä.

Löydät tarkempia tietoja sivuiltamme kohdasta ”toimitus”.

Kuinka tilaukseni lähetetään?
Kaikki tilauksemme toimitetaan yksityisen kuriirifirman kautta. Kannabiksen siemenet pakataan kuplamuovin sisään tukevaan kirjekuoreen. Pakkauksesta ei käy ilmi sen sisältö, kaikki mitä näet on nimesi sekä palautusosoite, joka ei ole Royal Queen Seedsin osoite.

Tästäkin aiheesta löydät tarkempia tietoja sivuiltamme kohdasta ”toimitus”.

Choose a category :

Nettitilaus

Are your products legal in my country?

Please check english faq

How do I place an order?

Please check out the English FAQ

Do I need an account?

Please check out the English FAQ

Is a minimum purchase required?

Please check out the English FAQ

How can I pay for my order?

Please check out the English FAQ

How do I check my order's progress?

Please check the English FAQ

Can I modify an existing order?

Please check the English FAQ

Can I duplicate a previous order?

Please check the English version

How do I cancel my order?

Please check the English version

Hinnoittelu ja Maksu

How to pay using Credit Card

Please check the English FAQ

How to pay using Bank Transfer

Please check the English FAQ

details

How to pay using Cash in Envelope

Please check the English FAQ

Can I pay with Paypal?

Please check the English FAQ

Can I pay by cheque?

Please check the English FAQ

Can I pay using money orders?

Please check the English FAQ module

Do you accept Cash on Delivery?

Please check the English FAQ

Do you offer wholesale or bulk pricing?

Please check the English FAQ

Can I get a discount voucher?

Please check the English FAQ

Lähetys ja Toimitus

Do you ship to my country?

Please check the English FAQ

How much does it cost to ship to my country?

Please check the English FAQ

Is shipping discreet?

Please check the English version of FAQ

What is Stealth Shipping?

Please check the English version of FAQ

Do you send to P.O. Box addresses?

To ensure your privacy and to offer the best service we only send products to your private address.

Do you deliver to post offices or distribution centres?

Please check the English version of the FAQ

Can I track my parcel?

Please find this information in th English FAQ

What company do you ship with?

Please check the English F.A.Q.

Will my parcel be checked by customs?

Please check the English version

When will my order be shipped?

Please check the FAQ in a different language

When will my order be delivered

Please find this information in other language

Can I redirect my order to another address?

Please find this information in other language

Do I need to sign for delivery?

Please find this information in English FAQ

What if nobody is home to accept the parcel?

Please check the English version

What if I have not received my order?

Please check the FAQ in other language

Yksityisyys ja Turvallisuus

Is shipping discreet?

Please check the English version of FAQ

Why do you need my personal information?

Please find this information in a different language

Who can see my personal details?

Please check the English version

Tuotetietoa

How do I germinate my seeds?

Please check the English FAQ

Packaging

Royal Queen Seeds' packaging for the American market is slightly different, yet "original" just like the European package.

Some countries issue specific requirements for packaging high-value products, like the cannabis genetics bred by Royal Queen Seeds. That’s why our packaging for outer-European customers may appear slightly different. Despite a few minor changes in their appearance due both to regulations and production needs, our packaging for the American market is as much “original” as the European one.

Royal Queen Seeds packaging

Minun Tilini

How do I check my order's progress?

Please check out the English version of FAQ

Can I modify an existing order?

Please check the English FAQ

Can I duplicate a previous order?

Please check this information in the English version

How do I cancel my order?

Please check The English FAQ

Can I update my e-mail address?

Updating of your email address can be done through the “Personal Information” section of Your Account.

All communications from us will be sent to the email address registered on an account.

Palautukset

Can I get a refund?

Please check the English version

How do I report a missing item?

If you are missing an item in your order, please contact us within the first week of receipt of your parcel. We kindly ask you to take a picture of the parcel and its contents and send it to us using the form on our Contact page. Include your name and order number for swift processing.

Please do not return any items without our prior approval.

What if an item is damaged during transit?

Please check the English version

Ota Yhteyttä

How do I get in touch?

Please check the English version

When can I expect a response?

Please chek it in the English FAQ

Ostoskoriin

Sisältää ILMAISIA tuotteita

No products

Toimitus € 0.00
Thteensä € 0.00

Kassa

Categories