FAQ | Usein kysyttyjä kysymyksiä

Miten tiedän, että olette kannabiksen siemeneni?
Kun laitat tilauksesi Royal Queen Seedsin nettikauppaan, tallennetaan tämä tilaus automaattisesti tietokantaamme. Saat vahvistusviestin, jossa kerrataan mitä siemeniä tilauksesi sisältää. Jos tämä viesti ei saavu perille, pyydämme sinua tarkastaan roskapostikansion.

Voit kirjautua sivuillemme koska tahansa tarkistaaksesi tilisi ja tilauksesi, sivulta löydät aina tilauksesi sen hetkisen tilan. Välittömästi tilauksen postittamisen jälkeen sinulle lähtee vahvistusviesti ja tilauksen tila päivittyy sivuillemme.

Voinko perua tilaukseni?
Tilauksen peruminen ei ole ongelma. Jos et ole vielä maksanut ei sinun tarvitse olla edes yhteydessä suuntaamme, tilaus peruuntuu itsessään tietyn ajan sisällä, jos maksua ei ole vastaanotettu.

Jo maksetun tilauksen voi myös perua, mutta vain siinä tapauksessa, ettei sitä ole vielä lähetetty. Tarkista tilauksesi tila kirjautumalla sivuillemme, jotta voit varmistaa, onko peruminen vielä mahdollista.

Voinko muuttaa tilausosoitteeni tai pyytää lähettämään tilauksen toiseen osoitteeseen?
Voit muuttaa osoitetietojasi sivujemme kautta kirjautumalla tilillesi. Voit myös pyytää lähettämään tilauksen ystäväsi tai tuttusi osoitteeseen, kunhan muistat kertoa tämän meille tilausprosessin aikana.

Paljonko postitus ja vakuutus maksavat?
Riippumatta tilaamiesi siementen määrästä toimitamme tilauksesi aina ilman veloitusta ja diskreetisti pakattuna, mihin päin maapalloa tahansa. Lähetysmuodot ovat kirje ja postipaketti. Näitä tilauksia ei voi jäljittää ja mahdollinen lähetyksen jääminen matkalle on omalla vastuullasi.

Mikä nimi näkyy tiliotteessani? Yksityisyyden suoja on avainasemassa meillä Royal Queen Seedsillä. Meidän nimemme ei tule koskaan näkymään tiliotteessasi tai luottokorttisi listalla, joten kukaan ei tiedä sinun ostaneen kannabiksen siemeniä. Vaalimme yksityisiä tietojasi suurimmalla mahdollisella tarkkuudella, emmekä koskaan luovuta niitä kolmansille osapuolille.

Kuinka pitkään tilauksen toimittaminen kestää?
Me lähetämme tilauksesi välittömästi maksun vastaanottamisen jälkeen. Yleensä toimitusaika on kahden ja kuuden päivän välillä.

Löydät tarkempia tietoja sivuiltamme kohdasta ”toimitus”.

Kuinka tilaukseni lähetetään?
Kaikki tilauksemme toimitetaan yksityisen kuriirifirman kautta. Kannabiksen siemenet pakataan kuplamuovin sisään tukevaan kirjekuoreen. Pakkauksesta ei käy ilmi sen sisältö, kaikki mitä näet on nimesi sekä palautusosoite, joka ei ole Royal Queen Seedsin osoite.

Tästäkin aiheesta löydät tarkempia tietoja sivuiltamme kohdasta ”toimitus”.

Choose a category :

Nettitilaus

Are your products legal in my country?

Please check english faq

How do I place an order?

Please check out the English FAQ

Do I need an account?

Please check out the English FAQ

Is a minimum purchase required?

Please check out the English FAQ

How can I pay for my order?

Please check out the English FAQ

How do I check my order's progress?

Please check the English FAQ

Can I modify an existing order?

Please check the English FAQ

Can I duplicate a previous order?

Please check the English version

How do I cancel my order?

Please check the English version

Hinnoittelu ja Maksu

How to pay using Credit Card

Please check the English FAQ

How to pay using Bank Transfer

Please check the English FAQ

details

How to pay using Cash in Envelope

Please check the English FAQ

Can I pay with Paypal?

Please check the English FAQ

Can I pay by cheque?

Please check the English FAQ

Can I pay using money orders?

Please check the English FAQ module

Do you accept Cash on Delivery?

Please check the English FAQ

Do you offer wholesale or bulk pricing?

Please check the English FAQ

Can I get a discount voucher?

Please check the English FAQ

Lähetys ja Toimitus

Toimitatteko tuotteita maahani?

Vaikka toimitamme tilauksia ympäri maailmaa, on olemassa joitakin maita, joihin emme voi tuotteitamme lähettää: Yhdysvallat, Australia, Kiina, Malesia ja muita Aasian maita. Voit tarkistaa koko listan palvelemistamme markkinoista alta:

>  Click here   

Mikäli sinun kotimaasi ei ole listalla, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä ”Yhteydenotto” – sivumme kautta. Autamme mielellämme.

How much does it cost to ship to my country?

Please check the English FAQ

Onko lähetykseni huomaamaton?

Teemme kaikkemme, jotta pakettisi ei sisältäisi mitään ylimääräistä tietoa nimesi ja osoitteesi lisäksi. Paketit ovat blankoja ylimääräisen mielenkiinnon välttämiseksi. ”Lähetystietoa” -sivumme esittelee mallikappale paketeista.

Missään vaiheessa paketin ulkopuolelta ei käy ilmi sen sisältöä. Paketin sisältä ei myöskään löydy mitään kannanottoa tuotteiden luonteesta.

Voit katsoa kätevän videon Erityisen huomaamattoman paketin ulkomuodosta ”Lähetystietoa” -sivulta.

What is Stealth Shipping?

Please check the English version of FAQ

Do you send to P.O. Box addresses?

To ensure your privacy and to offer the best service we only send products to your private address.

Do you deliver to post offices or distribution centres?

Please check the English version of the FAQ

Can I track my parcel?

Please find this information in th English FAQ

What company do you ship with?

Please check the English F.A.Q.

Will my parcel be checked by customs?

Please check the English version

When will my order be shipped?

Please check the FAQ in a different language

When will my order be delivered

Please find this information in other language

Can I redirect my order to another address?

Please find this information in other language

Do I need to sign for delivery?

Please find this information in English FAQ

What if nobody is home to accept the parcel?

Please check the English version

What if I have not received my order?

Please check the FAQ in other language

Yksityisyys ja Turvallisuus

Is shipping discreet?

Please check the English version of FAQ

Mihin tarvitsette henkilötietojani?

Me talletamme tietosi helpottaaksemme tilaustesi käsittelyä ja toimituksiin liittyviä yhteydenottoja varten. Henkilökohtaisia tietojasi ei käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen. 

Kuka voi nähdä henkilökohtaiset tietoni?

Henkilötietosi ovat luottamuksellisia, eikä niitä missään olosuhteissa luovuteta kenellekään yrityksemme ulkopuolelle.

Henkilötietojasi käyttävät vain Royal Queen Seedsin työntekijät ja ainoastaan tilauksesi käsittelemiseksi tai yhteydenottoa varten.

Mikäli haluat tilisi poistetavan, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. He auttavat sinua pyyntösi kanssa.

Tuotetietoa

How do I germinate my seeds?

Please check the English FAQ

Packaging

Royal Queen Seedsin pakkaukset Amerikan markkinoille ovat hieman erilaisia, mutta kuitenkin yhtä “aitoja” kuin eurooppalaiset pakkaukset.

Jotkin maat asettavat erityisvaatimuksia arvokkaiden tuotteiden pakkauksille, kuten Royal Queen Seedsin jalostamille kannabiksen genetiikoille. Tästä johtuen pakkauksemme Euroopan ulkopuolisille markkinoille voivat olla hieman erilaisia ulkonäöltään. Näistä erilaisista säännöksistä ja tuotantovaatimuksista johtuvista eroista huolimatta Amerikan markkinoille myymämme pakkaukset ovat aivan yhtä ”aitoja”, kuin eurooppalaiset vastineensa.

Royal Queen Seeds packaging

Minun Tilini

Kuinka tarkistan tilaukseni etenemisen?

Heti kun olet tehnyt tilauksesi, voit tarkistaa sen tilan Sinun Tilisi -sivuiltamme. Tulet saamaan sähköpostia kaikista tärkeistä vaiheista; kuten esimerkiksi silloin, kun tilauksesi postitetaan.

Nämä sähköpostit pitävät sisällään tilausnumerosi, päivämäärät ja ajat. Pyydämme sinua liittämään nämä tiedot aina, kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voinko muokata tehtyä tilausta?

Johtuen nopeasta käsittelytahdistamme on epätodennäköistä, että ehdit tekemään muutoksia sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet maksusi. Tilauksen käsittely alkaa välittömästi, kun maksu näkyy meillä.

Jos sinun tarvitsee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun tilaukseesi liittyen tee se mahdollisimman nopeasti ongelmien välttämiseksi. Teemme parhaamme täyttääksemme toiveesi, mutta emme voi taata sitä.

Voinko toistaa edellisen tilauksen?

Ehdottomasti! Jos kirjaudut tilillesi ja menet kohtaan ”Tilaushistoria”, voit toistaa minkä tahansa aiemmista tilauksistasi. Sinun tarvitsee yksinkertaisesti painaa ”Toista tilaus” -nappia valitsemasi tilauksen vieressä ja sivu ohjautuu suoraan maksuvaiheeseen. Tässä kohtaa voit myös lisätä halusi ja tarpeesi mukaan muita tuotteita, ennen maksun suorittamista ja tilauksen vahvistamista.

Kuinka perun tilaukseni?

Tilauksen peruaksesi sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme täyttämällä lomake ”Yhteydenotto” -sivulta. Lisää lomakkeelle sähköpostiosoitteesi ja tilausnumerosi pyynnön sujuvan käsittelyn varmistamiseksi. Voit käyttää yllämainittua tapaa myös maksutavan muuttamiseksi.

Huomaathan, että molemmissa tapauksissa voit tehdä muutoksia ainoastaan siihen asti, kun tilaus on meidän käsissämme. Lähetettyjä tilauksia ei voi muokata tai perua.

Voinko päivittää sähköpostini?

Sähköpostin päivittäminen onnistuu valitsemalla ”Sinun Tilisi” ja klikkaamalla siellä ”Henkilökohtaiset Tiedot” -alasivua.

Kaikki yhteydenottomme lähetetään tällä sivulla olevaan sähköpostiosoitteeseen, joten pidä se ajan tasalla.

Palautukset

Can I get a refund?

Please check the English version

How do I report a missing item?

If you are missing an item in your order, please contact us within the first week of receipt of your parcel. We kindly ask you to take a picture of the parcel and its contents and send it to us using the form on our Contact page. Include your name and order number for swift processing.

Please do not return any items without our prior approval.

What if an item is damaged during transit?

Please check the English version

Ota Yhteyttä

How do I get in touch?

Please check the English version

When can I expect a response?

Please chek it in the English FAQ

Ostoskoriin

Sisältää ILMAISIA tuotteita

No products

Toimitus € 0.00
Thteensä € 0.00

Kassa

Categories